7.25.2016

小檬K1散學禮

眨吓眼就完成K1課程,
最後一日做K1仔喇!

仍然記得K1第一日嘅小檬都一如以往好似N班咁自己上堂,
對比另一位N班已經喺到讀嘅同學仔居然都仲喊,
小檬獨立仍然媽媽感動

看到這一年K1,小檬繼續成長不少,

尤其K1下學期,好多事情都有好大進步!


總結一吓返學嘅情況
病假:
冇正式紀錄,我記得日好似冇

學習 
轉到英普班之後,小檬很快就適應該到,
經過一年的時間,而家已經可以簡單對話,很多詞語都已經識讀。
有啲朋友問我,佢連廣東話都未識,
識讀咗普通話,咁點識讀廣東話呢?

我當初亦冇諗過呢個問題 =P
好奇怪,唔知道點解佢就自己識分開廣東話同普通話。
相信學校/相信老師/相信小檬!
(其實係我冇諗咁多!)
老師曾經講過,6歲之前係小朋友學習語言嘅好事機,
而我哋平時會講廣東話,
所以小朋友亦好容易就會自己學果啲國語詞語嘅廣東話點讀。

下午班時間的確冇上午咁好,不過有得必有失,
亦令小檬唔使再另外學普通話,算係慳到時間慳到錢。

學校嘅物品分享

訓練到小檬對住小朋友演講的膽量,執生技巧。 

 中文

大部分學校要認都認到,都有啲未得,
不過我冇特別迫佢同佢認。。哈哈

英文

靠拼音,大部分睇嘅英文書都識讀,不過解就一啲啲。
普通話英文簡單對答都冇問題

數學,要識嘅應該都識。。。哈哈

冇咩特別再教!

數數1-100
簡單加數

唔止用廣東話數

用英文數都識喎
個問題係。。原來學校冇教
咁佢點識嘅呢?
我問佢又話冇人教。。。

學校自理能力 

排洗叻咗好多,K1初時有失手,好似進入倒退期,
老師話佢玩得太開心,太忘型。好在一兩次之後就冇事!
束衫就仲係一舊舊。。冇眼睇
老師用口講,叫小朋友記住嘅通知,
都講到兩三次,有時靠家長組互相提醒!

家長日兩次,老師評語都係乖學生
英文好有進步
喺學校好有正義感,即係果啲班長feel嘅小朋友

學校活動
生日會/ 開放日/運動會親子旅行/化妝舞會
/水果日/傳統服飾/中秋花燈會/聖誕表演/
農曆新年/summer party

節日活動

第一口嘅粽/月餅/檽米滋/西瓜/蜜糖水。。。都係學校食,
屋企唔食嘅食物係學校通通都食

學校活動

學習中


聖誕表演, 小檬仲有幸做到小司儀添!


果份感動,到而家都仲籠罩住我,
記得睇完表演真係忍唔住喊,仲比校長笑我到畢業仲有排我喊
 (有次學校講座又係整咗個好崔淚video,學校真係好衰><)

家校活動:
茶聚/開放日義工/家長日/
學校親子旅行/運動日/故事媽媽
講座/課程發展講解

今年終於有機會錄唱歌video喇!!
成班由第一次仲係傻吓傻吓
到最後真係可以跟到又唱又跳,真係好得意

今年比舊年特別,有散學禮,
家長安排食物俾小朋友帶返學校享用。
我好大膽整咗cookies(詳情請看下一篇!)

見唔到我嘅作品因為實在太多食物,

預備定可以帶返屋企
仲可以同其他班小朋友分享添!


等食中

yummy 

小檬K1班portfolio

校園生活
其中我的好朋友係小檬邀請自己嘅好朋友一齊影相嘅

我的作品

除咗discipline award之外

小檬。第一個獎項


 得到兩個豬肉獎獎狀
daily fruit eating ~ certificate of appreciation
Reading books ~ certificate of achievement 

assessment

班相
學生相,今年都有參加

呢年前嘅學校生活都多姿多采,
相信小檬都有一個愉快嘅K1生活!

期待更大挑戰嘅K2
及與妹妹手拖手上學去!!


沒有留言:

張貼留言