7.08.2016

7。1 假期

7。1 假期

ED叔叔又掛住呢兩隻豬仔,叫我哋食飯,
於是中午睇戲之前食過brunch

ED早到,已經搵好位,初時有個小妹妹又怕羞!
好在好快又玩到癲咗

估唔到禮物有收喎!
ukulele
粉紅色,真係知妹妹心意

ukulele真係樂器, 唔係玩具,後面啲弦線位好利手,
好容易界到手,唔可以俾妹妹玩住
扮吓野先
睇嚟我都可以學吓先

食完~ movie time

"pet pet 當家"

師妹姐姐一早已經安排咗啲戲飛俾小朋友,
好野。。。我哋又有免費戲睇喇!!
(真係好感恩身邊有唔同職業嘅朋友都令我哋受惠!)

yeah好多禮物呀!!!
 多謝師妹姐姐!!

唔知點解冇塊版影吓相

準備開場喇~ 

兩個小朋友坐咗墊之後應該睇得好清楚!
呢對小兄妹,睇戲都要拖住so sweet!!

呢套戲講啲寵物,所以小朋友都好熟悉,都幾笑(小朋友都識得笑!)
有小小情節我覺得唔係咁啱小朋友,
不過整體嚟講都好睇嘅! 
  

睇到中間妹妹豬可能眼瞓,問幾時睇完。。哈哈
p.s. 上兩套佢都係睇到中途瞓著咗. ..zzz.zzzz 

4 則留言:

  1. 我哋都有呢個結他呀..不過已經俾佢倆姊妹玩爛左LU~

    回覆刪除
  2. 真係好sweet 呀!Anki 同佢同學仔睇戲都係拖住手睇!

    回覆刪除
  3. 真係好sweet 呀!Anki 同佢同學仔睇戲都係拖住手睇!

    回覆刪除