7.14.2016

母女裝

自從喺日本買咗母女裙之後
返到香港都未買過。
就只係同妹妹買咗件母女運動衫去小檬運動日

母女親子裝

有日見到呢套melody睡衣,於是又買嚟試吓

每一晚,妹妹豬好期待同我一樣著呢套睡衣

如果唔著又會俾人話 
"你唔同我一樣喇?"

跟住出街襯衫時,睇吓有冇差不多嘅衫襯到先~

呢日同妹妹豬著Minnie,諗起自己都有Minnie喎

 black and grey, same tone一樣得

白衫,花花褲?媽媽一樣有

white + pink ~ 都有 

Bland & White  。。 easy 

白色lace上衣+灰色沙沙裙~ 有

唔使買都襯到,全因揀衫買衫都係媽咪,一定有啲衫差不多!

  今年再著日本母女裙,妹妹啱啱好,真係要著多幾次喇!
點解我好覺得窄咗嘅?! = (

21 則留言:

  1. 同囡囡著母女裝真的很SWEET。

    回覆刪除
  2. 媽媽D衫同妹妹豬D衫都好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝先。。我都好鍾意木木啲靚pose,快啲教教我

      刪除
  3. 襯到不得了,我來緊都要努力D鑽研吓母女裝先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 好容易架咋。。我相信大家嘅衣櫃一定有。。好簡單條子,波點,小小元素都得,其實淨色都得架

      刪除
  4. 靚呀(恨女0既人心心眼!)

    回覆刪除
  5. 好sweet呀!肚B啲衫都係我買,但我搵唔多可以襯到低調母女裝 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你比個咁好聽嘅名,我都想咁講,不過又唔好意思自己講。。。哈哈
      我初頭都唔知有冇架。。不過摷吓摷吓又有架喇。。。好簡單條子,波點,小小元素都得,其實淨色都得架,我哋套black and white行出嚟都好靚架。。(哈哈自己讚自己)

      刪除
  6. 妹妹d波鞋仔好型^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部哥哥留落嘅。。。哈哈

      刪除
  7. hI, 又係你呀?!

    不過真係好正呀~~~心心眼~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫呢篇都冒住同你割草嘅危險架!!不過又好想寫,希望再激勵吓你!!

      刪除
  8. 妹妹豬好sweet heart |同媽媽著母女裝一定好開心,我搵衫同個仔襯下先⋯哈哈

    回覆刪除
  9. 襯得好好呀~~~ 可以上雜誌啦~~!!

    回覆刪除