10.29.2013

小檬21M喇!

小檬21M喇!!!!



婆婆話佢呢個月食飯乖咗,一大碗飯,肯食肉/蔬菜瓜/湯湯/生果/魚 
媽媽亦踏出第一步第一次食糖~比左半粒jelly belly佢食! 
都有食過布甸, 之前有同事入嚟食完飯喺對面糖水舖買咗啲上嚟一齊食,
佢行過就記得果度有得賣布甸,
於是婆婆又入去買咗杯比佢食
(不過我覺得呢間愈來愈唔好食,又貴,係婆婆先會買) 

自行如廁
冇進展!!
只係poo 完會話比我地知,有時掛住玩都唔記得,
婆婆嘗試同吓定時Wewe一捉住佢唔比佢走開,就唔肯! 
比咩佢玩住都唔得!唉。。我都知道呢啲野迫唔嚟。 

認知能力 
識得1至10,都係唔見咗個6字,開始認得啲數目字,唔係盲目咁講。
 ABC,識講到IJK,都有啲認得啲英文字母,
不過有時都亂龍 
認得巴士/的士/火車/地鐵 

講野
已經可以講到連續六個字 
檬媽:尋日我地去邊到呀? 
小檬:去咗萬昌舅父到呀~ (呢個係表舅父) 
問返佢今日去咗邊,同邊個玩,都會記得講得出佢地嘅名。 \


今月驚喜
教過佢爸爸個名,初頭驚同佢自己個名撈亂,
不過好在冇,教埋我個名,同舅父個名, 
而家人地問佢叫咩名,佢講完之後,會話埋比人知 咩媽媽,咩爸爸,
即通街啲人都知我我地叫咩名。 

自己主動叫人早晨 

我地去食飯,酒樓喺一個uncle屋企附近,我地上方過去一次,
佢同我地講koko,初頭我R爆頭都唔知道佢講咩,
後來先估到佢叫uncle,冇諗過佢會記得! 

有日食飯,佢食又係叫落地地,我地話我地都未食完,
佢居然自己舉手叫{唔該,單單}哈。。真係唔知好嬲定好笑!!! 

同佢喺ATM攞過一次錢,有日經過佢就話錢錢,嚇我一驚 

經過seven 就話報紙爸爸(買報紙比爸爸) 
問佢舅父喺邊,佢而家識話返工(再唔係工工)問佢返工做咩,
佢就話錢錢,買提子,爸爸就買布um(讀唔到個冧字),
姐姐(舅父女友)就買莓莓(藍莓)

繼續加油呀!!

24 則留言:

  1. 講野方面越黎越叻啵....

    回覆刪除
  2. 佢地真係好好記性, 無端端爆句出黎真係又驚又喜, 同埋小朋友學講野真係好鬼可愛啊.......
    大爺都好鐘意食糖糖架...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。真係好好笑,見到真係會好開心。
      我唔敢比太多佢呀。。都係一粒半粒

      刪除
  3. 小檬好叻呀,識咁多!
    "唔該,單單",真係好攪笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。果一刻真係呆咗。。又比佢笑C

      刪除
  4. 小檬真係勁可愛呀,周圍宣佈你地個名好搞笑XD
    小朋友嘅童真真係可愛,錢錢買提子布um,好明顯佢鐘意食啦XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。一見到新朋友,或者街坊sales姐姐就同男人介紹我地。。。真係比佢笑C
      佢真係好鍾意食生果架

      刪除
  5. 見住小朋友每一個進步真係好開心~ 小檬叻仔~~

    回覆刪除
    回覆

    1. 係呀。。睇住佢地學到叻真係好開心!!

      刪除
  6. 小檬講野真係好叻呀~
    唔該, 單單, 真係笑屎~
    我都好期待晉識講野呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 果一刻真係比佢笑C。。連啲侍應姐姐都笑埋

      好快架喇。。一講野又有另一樣開心野同人分享。。做呀媽就係咁。。哈哈

      刪除
  7. 連續講倒6個字, 好叻喎! 仲識自己叫埋單催你走, 笑死我

    回覆刪除
    回覆
    1. 果一刻真係比佢笑C。。連啲侍應姐姐都笑埋

      刪除
  8. 已經識咁多野, 勁呀~我地好放肆, 已經俾佢食糖, 雪糕, 飲品好耐><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都算好喇。。比半粒。
      佢爸爸比嘅份量仲得人驚,應該要毫克嚟計

      刪除
  9. 講嘢好叻啊. 想當年我兩歲前肯定未識英文字母!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家啲BB真係叻過我地果時

      刪除
  10. 問佢返工做咩,佢就話錢錢,買提子-->可能好快就會變做買pad pad

    小檬好叻仔呀﹗咁快就識講同記得咁多嘢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係我地就窮到燶喇
      佢嘅記性真係幾好!

      刪除
  11. 嘩...識講咁多野, 做左哥哥係唔同 d!

    回覆刪除