10.25.2013

小檬半島High tea~

個Topic係咪好高貴呢~但其實...

雖然而家啲幼稚園interview已經開始咗,但係我係一個懶媽媽,之前都冇咩好好幫佢準備過,又或者我覺得點谷佢,佢唔識就唔識,所以採取順其自然嘅態度。 

話雖如此,當我知道有啲幼稚園會叫佢地玩切生果之類之後,我都走去買咗啲返嚟,比佢玩吓都好。。。 

我揀咗呢套




好靚。。。 

全家福 每樣食品都算好精緻

卷蛋~生果餡,裡面都做得好靚, 
啲士多啤梨/橙topping 可以拎出嚟吉返入去,不過會放入口嘅BB就唔玩得喇。
(小檬而家已經唔會放入口架喇) 


生日蛋糕

切開

杯杯

甜品系列

朱古力棒棒

餅乾(中間用魔術貼黐住)/士多啤梨/橙

雪糕
 中間磁石可以自己砌



佢唔會放食物入口,不過就會放匙更入口=p

半島hightea
(我家屋苑都叫半島架!!!) 




切切切。。。
不過點解high tea 要自己切嘅? 



食唔食卷蛋呀??? 

成日見木木媽同小草EE喺屋企high tea,我終於都可以喇。。




28 則留言:

  1. 晉晉: 幾時約幾條仔去你家High Tea 先~
    (晉媽: 我都好想買, 但要等晉唔放野入口先得~)

    回覆刪除
  2. 好正呀套野, 請問喺邊度買ar? thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉大嘅淘寶呀
      http://item.taobao.com/item.htm?id=16421064085

      刪除
    2. Thanks!! 即刻搵同事淘左! ^^

      刪除
  3. 小檬: EE 想要個半島鬆餅pls!

    回覆刪除
  4. 我仲以為係女仔先玩tim. 我都想買set, 你呢套係边買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺偉大嘅淘寶呀。。。我初頭都係咁諗,但原本好多幼稚園都會攞呢啲玩具考小朋友架,我先知道唔係淨係女仔玩

      刪除
    2. 香港有無得賣?我媽下星期飛怕淘唔切

      刪除
  5. 我幾年前都係淘寶買咗套俾小朋友,到宜家都仲玩梗。好玩~~
    http://mrscutecute.blogspot.hk/search?q=Mother+Garden+Usamomo+%E5%BB%9A%E6%88%BF

    回覆刪除
  6. 小檬你呢套high tea靚過木木媽整果d好多呀!下次請木木媽食卷蛋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 點會呢,木木媽果啲高級野。
      好呀。。我留返一舊比你吖

      刪除
  7. 唔該小檬EE想要件卷蛋, 少蛋多生果呀唔該~

    回覆刪除
    回覆
    1. EE,咁不如我整個生果盤你吖

      刪除
  8. Topic係好高貴, 襯晒你呢位闊太媽媽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得自己越來越膠貴。。。(發夢中)

      刪除
  9. 原來小檬揀左呢set啊, 呢set都好靚啊~~~
    最衰住得遠, 唔係可以帶埋我個盒黎一齊玩...kaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢套好靚,可以滿足埋我。。哈哈。
      真係好重,我都驚佢自己玩時攞嚟攞去,壓到腳趾

      刪除
  10. 套玩具好精緻,quality好好呢!

    回覆刪除
  11. 成日見木木媽同小草EE喺屋企high tea,我終於都可以喇。。<-- 哈哈哈...笑左~~~XXDDD
    我都想買返套俾我仔呀~ 好靚呀!!! 係邊度買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. OH, 睇到...又係TB...
      咁要陳老公點頭先得, 因為阿仔會好認真"食"果D食物.... XD

      刪除
    2. 死心不息...想問下D木味/油漆味大唔大?試下說唔說到陳老公.... =P

      刪除
    3. 我又唔覺有味喎。。。你唔講我都冇諗過呢個問題添><
      不過始終係大陸生產,唔好放入口,皮膚接觸唔係24小時一星期七日我諗冇問題呱。=p

      刪除
    4. 我仲買咗另一套生果食物架。。聽日影埋相再blog比你吖

      刪除
    5. 因為我仔實會當真食物咁放入口扮食.... 所以陳老公唔想買TB野... >.<
      另一套生果係TB定HK買?? =)

      刪除
    6. 另一套都係TB呀。如果係咁你就算喺香港買都要小心啲,因公司附近果間都係賣TB貨。
      一係你去大型果啲買就會好啲,起碼有公司監管。
      好在而家小檬唔會食。。。我先敢買,BB果啲真係唔敢喇

      刪除
  12. 嘩,依SET野勁靚呀,我又要淘 ^^

    回覆刪除
  13. 你好,我想問下你比小朋友張凳喺邊度買㗎?我都有同一張檯,不過揾唔到張凳係啱高度㗎。 唔該哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry for the late reply
      http://tradearchive.taobao.com/trade/detail/tradeSnap.htm?spm=a1z09.2.9.78.tYhieM&tradeID=404477234990597
      我見到新蒲崗Mikiki都有得買,不過都係要訂,我覺得都係TB貨

      刪除