10.07.2013

N班大作戰~1st Interview

尋晚早少少同佢瞓,好在都合作!

今朝我哋7點15分就起身(平時嘅我應該未反身),
攪掂哂之後就叫佢起身!

佢都未瞓醒,不過都好合作,冇扭喊,
但唔知點解唔肯著件馬仔恤衫,喊哂口好奇怪...好在熨咗兩件!

喺車到食包包,好快就到,已經有七八個家長排緊隊,見d小朋友年紀都差唔多,
可能分年紀In,咁都幾好,同一年紀層比較!

等咗一陣就入得,交返張表比埋錢,再拎住d名嘅sticker 落條樓梯去課室,
爸爸去咗泊車仲未返,佢落樓梯都未係好好叻,
有四排咁多,唯有抱起佢...

幾經辛苦先落到去,貼好名就可以入課室玩住等老師。
其他枱都有一位家長及小朋友。
可以玩枱上玩具,玩咗5分鐘,就有一位老師坐落嚟

我坐喺隔離, Interview 的內容:

老師:小朋友你好,你叫我老師早晨吖
小檬:師,早~晨!

老師:今日邊個同你嚟呀?
小檬:媽媽...爸爸

老師:呢個邊個嚟?(指住我)
小檬:媽媽(唔知點解識叫返媽媽,唔係咪咪)
老師:好叻喎!

老師叫小檬將積木砌好喺塊上!佢一塊一塊咁砌,之後又叫佢拆返出嚟,平面好簡單的
老師:好叻喎!

老師拿出砌木板,有飛機,火車,船,叫小朋友砌返
小檬砌錯一個,不過之後都砌返啱 
老師:好叻喎!

老師問如何推玩具車
小檬
老師:好叻喎!

老師送上一張貼紙
我問佢要點呀,佢先話pls ,之後話"橋橋"
老師:好叻喎!

最後問我,平時邊個湊
如果上午班額滿,會否考慮下午班。

In完之後喺操場玩咗一陣d車車,不過佢唔肯用隻腳行,
一上去拎下呔盤就走人!


呢個老師好鼓勵小朋友,每次都會話好叻!
聽聞呢間d程度唔深,校舍唔算大,d老師有d好後生
我相信呢間interview算簡單,佢都算合格,過程中大部份時間我都冇出聲,
只係講咗一兩句提佢,盡量希望係佢自己去面對!

今日表現狀態都唔錯,我都好滿意!
不過就算唔好,我都唔會話佢,因為佢只係一個歲幾嘅BB!
無論如何,媽咪點都會支持你嘅!

41 則留言:

  1. 回覆
    1. 可能呢間程度唔深咋,我相信嚟緊果啲就應該未必咁好。。。

      刪除
  2. 小檬好叻又好乖!依间实pass!^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能呢間程度唔深咋,我相信嚟緊果啲就應該未必咁好。。。

      刪除
  3. 嘩..小檬好叻仔呀, 我宜家剩係擔心緊越大越怕羞既小b, 到時只會低頭唔出聲, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排小檬都有試過搭lift見到人地話佢得意,佢就怕羞
      唯有順其自然啦

      刪除
  4. 好叻啊小檬~~~
    佢考果D野, 我小B大部分都唔識做... >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢地好似分咗歲數去in,即係可能大B同大B,呢啲係大B嘅情度,
      如果唔係一齊in,細B真係會輸蝕啲。
      唔緊要啦,take it easy!我都盡量同自己咁講

      刪除
  5. 小檬已經好叻,同埋呢個老師都俾到好大信心小檬,繼續加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks 木木媽!
      我諗而家啲家長同老師都會不停咁鼓勵啲小朋友,而家果啲係小花小草,不過我唔會太保護佢,佢始終要面對呢個社會。

      刪除
  6. 回覆
    1. 可能呢間程度唔深咋,我相信嚟緊果啲就應該未必咁好。。。

      刪除
  7. 小檬咁叻仔 實無問題架

    最大問題係d老師好後生 做乜唔叫埋我去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次你扮保鑣喇?定係管家?一係司機你自己揀

      刪除
    2. 我要扮小檬個哥哥

      刪除
    3. 大檬? 雖然我都唔細,但我冇咁大年齡生你吓話?講出嚟係咪等啲miss好笑啲先?

      刪除
    4. 咁就可以令佢哋分心 一take pass

      刪除
  8. 叻叻小檬~~~~如果K姨姨係老師, 我實收硬你~~~
    希望下年大爺IN K1都咁叻叻就好喇~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間情度唔算深咋,唔知之後果啲點。

      大爺咁淡定,應該冇有怕啦!

      刪除
  9. 小檬好叻呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間情度唔算深咋,唔知之後果啲點

      刪除
  10. 好conversational, 真係好叻呀! 我個女就肯定未識答

    回覆刪除
  11. 嘩,肚B仲係BB話,最近先識疊玩具杯杯咋,真係唔洗in都知冇行 T.T
    小檬真係好叻叻呢,小檬同檬媽都要加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得啲學校可能分年齡分,細B又細B嘅in,唔一定嘅,有啲都收細b架,肚B都唔算好細吖

      刪除
    2. 至弊佢月份唔算細,但發展係細B呀 @@"

      刪除
  12. 小檬叻叻呀! 我地下星期IN 第一間, 下午時間, 希望TAREBABY 唔會等到瞓著啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,你都係我附近區域,可能有啲都有報喎。
      之前放下電,等佢早啲瞓上午,下午就有精神

      刪除
  13. 我覺得小檬表現好好, 一定收佢~~~~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間情度唔算深咋,唔知之後果啲點。

      刪除
  14. 小檬真係好叻叻,一個有大把offer等你哋揀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都冇諗咁多,只係盡力就算,都冇特別返屋企再train佢,其實講返轉頭,我地啲家長又邊個想咁得閒去報咁多吖。唔係我朋友上年都要報好多間先有一間收,我地都唔會咁做啦。
      我冇記錯你應該都係同我住附近?唔知有冇啲會撞到你呢?

      刪除
  15. 小檬好叻,而且老師o既回應好正面!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間情度唔算深咋,唔知之後果啲點。
      我諗而家啲老師係要不停咁比鼓勵啲學生

      刪除
  16. 小檬果然係 "好叻喎" , MISS 無講錯架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師應該個個都會讚,不過我都幾滿意佢嘅表現

      刪除
  17. 小檬叻仔,來緊媽媽要煩到底讀邊間先好啦﹗哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望係。。你有冇報N班呀?

      刪除
  18. 小檬咁叻叻,sure win啦~

    回覆刪除
  19. 小檬檬個樣好醒目, 佢既表現好叻呀, 令我十分感動... 眼泛淚光, 我實在太眼淺啦. 我內心有很多想法唔識講. 我感動於Gen媽你教導有方, 同埋大住個肚帶小檬去面試, 辛苦晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,做咗呀媽就會咩都唔怕架喇

      刪除