10.28.2013

Guess a Boy or a Girl ?

有請小檬為我地開估~


好緊張呀。。。

叫埋爸爸嚟幫手先

one。。。

two。。。

three。


It's A GIrl !!!!

=)


Thanks again for NT photography!!!!! 



63 則留言:

  1. 好野~ 係妹妹!!

    回覆刪除
  2. YEAH!湊夠個好字﹗

    回覆刪除
  3. congrats!! 見到條絲帶就知啦 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!
      哈哈。我都估到有人咁眼利架喇。。不過唔緊要啦

      刪除
  4. congratulations! 一個好字 =)

    回覆刪除
  5. 恭喜!
    依個开估方法又真特別^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks! 有藉口影吓相嘛 =p

      刪除
  6. WAHHHHHH~ Love it~ 恭喜哂呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝豬脾媽,不過我驚緊自己會開始倒水。。

      刪除
  7. 我估中左YEAH~ 一個好字~ (估中有冇獎, HAHA)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,有呀。。獎晉晉豬會得到B be 一個吻
      不過到時要問下B be 肯唔肯喎 =p

      刪除
  8. 恭喜哂呀~~ 好開心呀~~ 湊夠一個好字!!!

    回覆刪除
  9. 湊夠個好字~真係好開心呀!!!

    回覆刪除
  10. 好字~! 希望小檬係一個錫妹妹的哥哥! 因為我諗起細個俾哥哥打...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。。吓?點解呀??佢同你玩咋?
      我哥哥由細到大到而家都好錫我,希望小檬都一樣咁錫妹妹

      刪除
    2. 其實有兄弟姊妹就有機會打交.... 我只有細佬, 但我細個都俾佢打同咬... XXDDD

      刪除
  11. 嘩, girl啊, 恭喜晒啊, 湊夠一個"好"字啊~~~
    btw, 生女仲買得勁啊...kaka..啲女仔衫好得啊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。未確定之前都已經同自己講如果係女都要克制自己。。BB時盡量著返哥哥啲衫,大個女啲就點都要有啲裙仔啦。。。希望我可以啦。。唔係我實窮到燶喇

      刪除
  12. 正啊~~ 係妹妹!!!! (恨女mode又啟動...) XD
    超鍾意你地既公佈方法!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你都快啲action 啦。。。。我又搵啲藉口影吓相嘛

      刪除
    2. 恨女mode又啟動...--> me2!!!
      成一個'好'字,恭喜哂!!

      刪除
    3. Manchi, 好似成日都係得你同我一齊恨女...XXDDD

      刪除
    4. 哈哈,你地想同女扮靚哩?女又真係會痴呀屋企多啲,大個都應該係。

      刪除
  13. congrats again
    可以買好多好多靚嘢扮靚靚喇

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 未確定之前都已經同自己講如果係女都要克制自己。。BB時盡量著返哥哥啲衫,大個女啲就點都要有啲裙仔啦。。。希望我可以啦。。唔係我實窮到燶喇

      刪除
  14. 恭喜哂呀, 好開心呀!!!一仔一女好幸福呀!!!!
    小檬要好好錫妹妹呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks! 希望小檬都一樣咁錫妹妹

      刪除
  15. 一個好字...恭喜恭喜!!

    回覆刪除
  16. 恭喜恭喜恭喜恭喜 十分好好好 ^_^

    回覆刪除
  17. 一仔一女, perfect!!

    回覆刪除
  18. 有咩心得? 我都好想湊個好字呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 心得?真係冇呀。我地其實都係諗住順其自然去睇吓係咪有緣份要第二個。所以,知道之後都有啲唔相信! 方間聽過有啲方法我有影過比朋友。。。反而自己都冇咩理!

      刪除
  19. OMG~聽到都好興奮呀~哈哈~

    回覆刪除
  20. 真係好呀,一仔一女!恭喜!

    回覆刪除
  21. 恭喜恭喜呀!!!!! 湊成一個好字啦!!!!

    回覆刪除
  22. 恭喜呀!!!!!

    回覆刪除
  23. 揍夠好字, congrats ya!

    回覆刪除