10.17.2013

Gen Mami 2013 Birthday

星期六生日前夕,小檬爸爸為我安排了一個BBQ生日會。
今次只係book得一個爐,所以只叫了最親的來(亦是他安排的)
我只在當天才知有甚麼人到。

差不多一年沒有BBQ喇。。 
臨落去小檬要我地推埋單車去,
見好耐冇同佢玩,就推佢落去! 

一坐落去就知道佢高咗。。因為佢隻腳已經到前面腳踏板果到。 (好廢話) 

初頭今次我同佢好似孤獨老人咁兩個坐喺張長凳到,佢地就起爐,準備。。。
後來,我醒起自己好醒攞埋條totseat落嚟,
哈哈,佢又好乖咁坐喺到 ,終於可以坐近d大家喇!


大家開始有收成喇。。。我地當然係坐享其成

食吓麵包

又食粟米

飲蘋果汁

其間都有同佢出去行吓推吓單車。
4個鐘頭佢都算好乖! 

之後就上去切蛋糕喇。。。。!! 

老公每年都好有心思訂個靚靚蛋糕比我! 
多謝老公!

呢個朱古力波唔捨得切開~

抱住小檬同老公一齊切蛋糕真係好開心!! 


仲有我嘅契仔女! 

之後就吹蠟燭~小檬都有幫手吹,同佢講好似吹bubble 咁


其他朋友太混亂唔記得影大合照

好嗲嘅小檬

好鍾意攬住哥哥


圍住契仔女玩,玩得好開心!



可以分享~就算比佢哋玩都冇問題

見到佢開心,就係我最好嘅生日禮物!

27 則留言:

  1. 生日快樂呀小檬媽!你下年就有兩個一齊陪你過,嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 係呀。。。又熱鬧咗喇!!=)

    回覆刪除
  3. 生日快樂﹗你哋一家真係好sweet呀﹗

    回覆刪除
  4. 小檬爸好有心思呀..個蛋糕好靚, 見到都唔捨得食呢~
    下年再多個仔仔/女女同你慶祝, 到時仲開心呀, 哈哈!!
    生日快樂 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢都算係咁喇。。。(唔可以讚咁多架。哈哈)

      係呀。。。應該會可熱鬧。。。哈哈

      刪除
  5. 生日快樂~小檬爸爸真係好sweet!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!
      咁佢都算係咁喇。。。(唔可以讚咁多架。哈哈)

      刪除
  6. 生日快樂呀小檬&b-be媽~

    回覆刪除
  7. 唔捨得切不如當波踢啦!
    小檬爸真係好有心思, 佢會唔會開班授徒架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如叫鼠爸爸買返個比你試吓。=p
      佢呢啲獨門技術,唔會外傳架喇。

      刪除
    2. 我驚到時要我搵埋地址電話. 然後最終係我自己去訂咋!

      刪除
  8. 生日快樂,個蛋糕好特別呀,好正呀!

    回覆刪除
  9. Happy Bday Gen mama~~

    回覆刪除
  10. 生日快樂呀~ 個蛋糕勁靚呀~~~

    回覆刪除
  11. 生日快樂!蛋糕好靚。好有心思

    回覆刪除
  12. 生日快樂! 下年 b-be 都出埋世一齊 celebrate!
    個蛋糕好靚, 個樣似好好味呀!

    回覆刪除
  13. 希望你唔好介意呢個遲來的祝福, 生日快樂!! 孕期健康輕鬆!

    回覆刪除
  14. happy bday gen mama :) 出年可以一家4口慶祝啦, 個cake 好靚, 真係唔捨得切呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 所以我都冇切到個朱古力波波

      刪除
    2. 咁無食到@@

      刪除
  15. 小檬爸真係好有心思呀~ (天蠍座好男人~)

    回覆刪除
  16. Happy birthday 小檬媽媽~!!!!

    回覆刪除