10.31.2013

木木玩具

除咗果套半島hightea 果套 之外,

都再買咗啲生果食物/疊高高/穿珠仔。

呢套啲積木其中正方形有啲握位喺到,要對準先入到,有啲難度。 


 穿珠仔好大粒




完全唔可以放入口,都可以訓練吓啲手指仔,
順便認埋啲物品。 

不過小檬冇心機穿哂佢,





反而鍾意將啲珠仔放返好入面個膠盒度。


呢套有粟米/香蕉/桃/魚....





切切切




好兄弟時間。


又請我食喇~



真係啱啱起身,眼都未開就咁開放玩,第日讀書咁勤力就好咯。。哈哈!!


22 則留言:

  1. 呢幾SET野真係好吸引... >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺海港城(反斗城果層)其中一間Ismagical(咁上吓名=p)見到啲木木食物切切,二百幾蚊,應該會安全啲,你可以去睇吓!

      刪除
  2. 好正呀, 我仔都好鐘意切野, 煮飯仔~~

    回覆刪除
  3. d 木玩具好靓!
    小檬已經切得有模有样,刀法利落!
    我都淘了d類似款叠高高(遲d先比一仔玩)同穿珠(一仔連一粒都無興趣穿)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,,點解佢地唔鍾意呢??

      刪除
  4. 我都淘左SET 切生果玩具比 TAREBABY, 不過佢有時會MEET 開D 生果...

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果interview好似話唔可以meet架,要用刀架。。快啲教返佢喇

      刪除
  5. 莫非小檬大個想做大廚?嘻嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好吖。。佢鍾意就得(呀媽媽可以唔使煮。。。哈哈)

      刪除
  6. 又會咁啱嘅?我都淘咗煮飯仔同穿珠仔(都係木但好似唔同款來),等緊收貨呀﹗

    小檬真係玩得似模似樣喎﹗可唔可以請姨姨食西瓜呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲好玩呀。。。收到快啲分享吓
      小檬: EE 好呀。。。你唔要少甜呀?

      刪除
  7. 好兄弟時間嗰張好正!!! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈佢每次自己食完都會比身邊嘅人食。。包括我地或者公仔

      刪除
  8. 頭幾張相見佢玩到好似好用腦咁...哈哈

    回覆刪除
  9. 好快就可以兩兄妹一齊玩啦!

    回覆刪除
  10. 小檬好勤力呀...未訓醒就切切切...
    愈大愈靚仔~

    回覆刪除
  11. 好吸引~可唔可以比第一張相嘅淘寶link我呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?id=14578906408

      刪除
    2. 唔該小檬媽~

      刪除
  12. 可以想像倒你屋企應該好多玩具:D

    回覆刪除