10.21.2013

食生果

小檬好鍾意食生果,蘋果橙啤梨藍莓蕉士多啤梨布冧提子水蜜桃瓜瓜樣樣都鍾意!

佢好識食,惠康百佳果d藍莓佢就唔多鍾意,要cc super/永富果d質素就食得好滋味!

呢日行過生果鋪,EE仲請佢食蕉添!

7 則留言:

  1. 靚仔果然有著數,行過生果鋪都有免費蕉食

    回覆刪除
    回覆
    1. 搭咀, 妹豬媽講左我句對白~

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 生得靚仔真係唔同D WO~哈哈

    回覆刪除
  4. 識食喎細路.
    藍莓好難買, 最怕遇著果啲軟淋淋既...我會成盒掉!

    回覆刪除
    回覆

    1. 一分錢一分貨,平嘅就十粒有一半唔得,所以我地都係買貴野,粒粒食得其實喺返到。
      (我99識WF老闆,成日買嚟比小檬,我就慳返唔少=p)

      刪除
  5. 咁細個就識食, 叻仔~

    回覆刪除