10.24.2013

自己除鞋


小檬好細個我已經教佢除鞋, 每次返到屋企都要佢自己除鞋,
(Jordan 除外,太難喇=p)

練習咗咁耐,而家已經可以自己除鞋喇!
一返到屋企,佢就坐喺度除咗對鞋先,會好有手尾放好對鞋~

今次仲好關心漏咗嘅襪仔添


11 則留言:

  1. 小檬真係識好多野呀!!叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 快啲識得自理,呀媽就嘆世界嘛

      刪除
  2. 田鼠b禽晚都第一次自己除鞋呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好囉好囉,我地就嚟可以打牌佢地服侍我地喇!!!

      刪除
  3. 叻仔呀, 做個好榜樣哥哥

    回覆刪除
  4. 小檬對鞋GEN媽你買左幾錢呀?
    我尋日都啱啱G左對一模一樣比豬仔呀
    之前係香港買成350一對,我而家訂返黎百幾蚊咋
    真係好激心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔記得囉喎。。應該百幾,唔使二百。
      你之前已經買咗再多對?? 我都好鍾意呢對鞋~想買埋其他色。
      你喺邊到訂?睇嚟我地可以整返個團購喎

      刪除
    2. 係咪MADE IN KOREA?
      我之前買左對紅色高筒同一牌子..MADE IN KOREA
      我係G MARKET訂返黎架~
      你得閒去睇睇呀..D鞋仔好型..HEHE

      刪除
  5. 阿肶返Playgroup嗰時教過佢除鞋,現在佢返到屋企都會自己除同放好呢!

    回覆刪除