10.02.2015

妹妹豬@19M & 小檬@3Y8M

妹妹豬@19M

開始綻放少女嘅味道~ 

其實只係睇相大個女咋! 今個月好多野都進步神速


呢項就好難再有突破。
繼續好鍾意食,食好多,食唔停,
麵包,滅細舊比佢唔會要,會發脾氣,自己拎住。
粉粉要自己食,唔使你餵,
啫喱打開筆落碗仔唔要,係要原裝嘅杯。
諗住筆多啲出嚟等佢用原裝杯,佢又嘈。。。唔比你筆走啲
總之佢就係要哂所有!!! 

說話能力

講野多左,數數1~10 , One ~ Ten中文英文都記得哂
連自己個名都講到, 仲好清楚添。
之前叫我做媽媽,而家突然改口做"媽咪"

除咗跟住講之外,都會自己講自己要講嘅野,
"我要落地""媽媽開/"之類
"我要食糕糕"

除咗食會觸動到佢神經之外,"去街唔預佢"都係另一大事。
試過要帶小檬落街食啲野返嚟先再接佢,
佢對出街落街呢啲字眼好敏感,即刻自己去拎鞋,
入房攞"bag"跟住就等我哋!

我哋通常叫佢入去著外套,用調虎離山計之後就出門口,

不過比佢出嚟發現我哋走咗,就會爆喊。。
婆婆試過屈服跟住帶佢落街搵我哋

電視見到知道邊個鍾意睇幾節目都會叫邊個,

好似四個小生去旅行,會指住去叫婆婆睇/
見到陳豪同隻狗狗會叫姐姐睇。。
見到迪士妮就會叫哥哥
媽咪就冇。。因為我冇咩睇電視~

同哥哥關係都算好,好鍾意哥哥,唔見哥哥一陣返黎都要攬住,

不過有日唔知有咩衝突居然咬哥哥(心痛)
哥哥痛到喊哂(淚)
可能呢排出牙仔,牙仔痕
不過小檬從未試過咁,比人咬就試過 =p
點解妹妹豬會咁架???
不過好在暫時都係得一次。。好在都係對哥哥,
如果咬到第二位小朋友我仲內疚!

超級識爹爸爸,一起身,就叫爸爸。。。

我一放工返屋企,妹妹豬就衝埋嚟叫媽咪,好冧㗎!

冇咩耐性,同我一樣係心急人嚟。要一樣野,就要即刻有

好鍾意上樓梯,上得OK啦,落就麻麻。
食完飯仔,自己會除圍裙仔跟住拎碗碟比姐姐
水水車車奶奶mum、夢(多啦A夢)key(mickey)kitty,bag,
好/唔好
呢幾日開始記得識對答
邊個同你去呀??媽媽/哥哥/爸爸
有冇姐姐呀?
今日邊個同你去飲茶呀??媽媽 (契媽媽)
仲有邊個呀?? 哥哥(ED哥哥)
食咗咩呀?? 包包
抱你睇咩呀?? 魚魚~

食到骨骨~ 咦!骨骨


瞓覺會拖你手去拍拍佢,夜晚醒咗又捉返你隻手。

好似哥哥果時R背脊咁


妹妹豬其實都算好湊,唔會扭眼瞓,眼瞓自己走入房攞枕頭。
喺街抱起佢叫僕落我哋膊頭就瞓。
食就更加容易。唔怕陌生,比一兩分鐘佢warm up就得。
個個抱都得,我哋去街啲朋友幫吓手抱都冇問題,
我哋就可以休息吓。
 妹妹豬啲表情又可愛又好笑
抵咁多人錫你, 繼續乖乖做我最愛嘅妹妹豬

小檬 3Y8M @26/09

哥哥冇咩特別,講野再老積咗,
個冷氣又滴水,  "你可以叫果啲師傅叔叔嚟幫你整架嘛"~ 
有日乖,我獎勵佢可以睇一陣You tube,不過要妹妹瞓咗先。
佢即刻同妹妹講"你快啲瞓喇。。好夜喇". 再嚟 "你好去瞓喇!!"
我同佢落街,婆婆同姐姐妹妹留喺屋企,
佢同婆婆講 "你哋喺到喇。。小心啲呀吓!"

過馬路 "婆婆你睇車呀~"

媽咪唔記得寫學校本借閱讀圖書記錄,
"媽媽你下次你記得喇! " =__=

朝早起身會主動叫媽咪早晨,爸爸早晨,

而家會主動自己著衫/會關上門,
叫我哋出去(因學校教佢地要保護自己。
基本上已經可以全部自己著自己食飯。(美觀整潔情度另計)
叫沖涼就later later。比較難攪嘅一項。
為免小檬成為少爺,能自己做的事情都會叫佢自己做,
姐姐幫忙後一定要有唔該。

超級錫妹妹,會氹妹妹!
好守承諾,好有記性,拎一塊puzzle已經記得邊個位
前排嘅trouble/terrible/naughty 只係偶然出現兩三次。。
都係我最愛嘅小檬!!

18 則留言:

  1. 妹妹豬好叻, 識講咁多野, 小b妹雖然都識識地講野, 但佢好硬頸, 你要佢講佢偏唔講, 點解你地妹妹豬咁乖咁好湊架, 羨慕中~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友性格就係天生,迫都迫唔嚟,等家姐同媽媽溶化一吓佢啦

      刪除
  2. 好想快d有機會見小檬同妹妹豬,佢地好sweet, 好想同妹妹豬玩,好鐘意佢酒粒仔:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快架喇。。遲啲係咪有活動呀??我都好鍾意佢個小酒笠,好sweet

      刪除
  3. 小檬真係乖到不得了, 羨慕 ing~

    妹妹豬好醒目~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬真係算係咁。。。比起之前果排,而家又乖返好多,

      刪除
  4. 兩個都咁乖,羨慕死隔離!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友各有各乖。。妹妹有時發脾氣都好曳架。。。

      刪除
  5. 妹妹豬講野好叻,包包識講嘅都係差不多ja

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀妹講野係叻,可能再加上哥哥教吓。。。好快我哋應該招架唔住

      刪除
  6. 哥哥就又乖又斯文,妹妹就精靈又可愛,仲好得人喜愛!

    回覆刪除
  7. 哥哥就又乖又斯文,妹妹就精靈又可愛,仲好得人喜愛!

    回覆刪除
  8. 哥哥就又乖又斯文,妹妹就精靈又可愛,仲好得人喜愛!

    回覆刪除
  9. 妹妹豬講嘢好叻!我個仔有一排返學成日俾人咬,我諗真係一個個小朋友,佢唔會咬返人但總是被咬,好肉痛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎。。唔使學都識咬。不過好在淨係果次,可能前排出牙,牙仔痕!
      咁佢有冇喊呀??我兒子果時被人咬就唔識喊添。
      如果係學校,冇喊老師都唔知道小朋友咬人添


      刪除
  10. 兩個都又乖又可愛!

    回覆刪除