10.12.2015

小檬School Open Day

小檬學校開放日媽媽我今年已經第二年做義工
我負責扭波波嘅項目
其實我只係負責維持秩序,
同小朋友落定order =p

開放日主題係15校週年慶嘉年華
學校想有人扭波給小朋友,於是就招募識扭波波嘅家長。
咁啱中秋節同表嫂講開,原來佢啱啱學左扭波,
雖然初級班,不過都應該冇問題。
就係咁我就捉左呀表嫂返去幫手喇~

本來一更兩位家長,到我哋最後一更
啲家長都繼續留低幫手,
負責嘅老師仲由朝早坐到而家,所以我哋已經輕鬆啲,
如果朝早得兩個,都想像得到佢地有幾咁忙碌。

表嫂再自行拖馬,叫左個姨甥仔幫吓泵波,綁吓結

我哋三個(連埋家長老師應該係六個)兩個鐘都冇停止手
扭波波真係好受歡迎,人龍未停過

小檬同妹妹豬都有嚟探班

妹妹豬個樣有啲呆

我就鼠左一下, 影左張全家幅

成間學校佈置到嘉年華會一樣,都花左唔少心思,


高年班小朋友就要做花車

小檬都有出力架,幫手做model上璧怖

搵到小檬嗎?

仲有爆谷機

手繪

最後特別最精彩嘅係有小丑表演

全部又由老師扮~

雖然只係老師,不過個個都好投入亦做得好好。

可惜我冇時間睇,只係後來睇返家長send比我嘅video。

媽媽當值嘅時候佢兩個就周圍玩

做吓手工

  扮吓野

有表舅父湊住小檬玩,爸爸就輕鬆啲 

 妹妹係咪睇緊坐邊個位呀?

抱抱老師~ 

hug hug Miss~  

Miss J~ 希望到時真係會攬埋妹妹豬啦!! 

8 則留言:

  1. 依個open day好吸引呀,有得食又有得玩!

    回覆刪除
  2. 我也有去康城分校的開放日

    回覆刪除
  3. 小檬扮大隻O個張相好好笑呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。最細粒嘅扮大隻

      刪除
  4. 成個嘉年華會咁,真係玩得好開心呀!

    回覆刪除