10.08.2015

神秘禮物

FB剛成立初時,美國好朋友已經把我加做朋友,
朋友送下花,養吓兔仔咁,初時未太流行,
我加嘅香港朋友仔都一頭霧水。
到後來多啲人玩,就熱鬧啲。
我都幾鍾意FB,因為可以多啲睇到我親戚朋友近況相片,
尤其係外國嘅長輩(佢地好潮) 起碼大家都可以 keep in touch。

但係而家FB好似變哂,多左好多人做生意,多左好多媒體,
多左好多時事話題,多咗人拗撬,
唔好話人,自己都有加啲媒體,有扮靚啦,又親子啦,又有朋友share,
七國咁亂。。。

到IG呢個Apps一開始又係美國好朋友開,
我又跟住,好快我就荒廢左一段時間,到近排又多返post相,
呢個app好似唔係好使理其他人,
自己鍾意post咩就post咩。有時睇返小檬妹妹都好開心。

講完一大論,講FB純粹係講開又講,
其實我想講有一日周圍八IG嘅時候,睇到一個雜誌編輯媽媽,
佢啲母女相好靚,好多靚人靚物品。。
見到佢收到份刻左佢同啲女女名嘅手鍊,
覺得溫馨有意思。
一睇個牌子,哦。。我唔識適嘅~ 哈哈
不過要搵唔難。

上到網站就發現可以自己試吓刻字上鍾意嘅手鍊/手鐲上。
於是我就玩吓, 諗吓呀仔呀女名點放,自己名??老公名??
我鍾意果個款, 原來好多面都可以刻
我個心又冇話一定要買,不過見幾靚,都係諗吓先
果晚太夜未整完saveminimize佢sleep部機
 zzZZZ zzZZZ zzZZZ

點知第二日放工
老公居然拎住呢個袋嚟接我

究竟裡面係咩嚟??唔通佢真係知我睇緊呢個牌子??
 謎底下回分解。。。

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 係喎。。真係估佢唔到,以後唔敢亂睇啲唔鍾意嘅網站。如果唔係就幣,分分鐘第二日又有。。哈哈

      刪除
  2. 你老公好細心同醒目,搶先一步送比你~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,比佢先我一步。。不過都好。。哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. um。。都算係咁啦(面紅中)

      刪除
  4. 你老公真係....洗唔洗咁SWEET呀, 羨慕死人啦~

    回覆刪除
  5. 接放工已經好 SWEET 啦,仲要咁細心,嘩.......冇得頂呀~~~ 小檬爸好野~~

    回覆刪除
  6. 小檬爸真係Sweet到呢。。。。^_^

    回覆刪除
  7. 真係要比我老公過目一下應該點樣對待老婆,哈哈

    回覆刪除