10.05.2015

中秋 &10。1假

放完一論假,身都散哂!
簡單回顧一吓假期嘅活動先~

25/09
屋宛樓吓有中秋綵燈會
有啲攤位遊戲,跳彈床,

魔法表演
 

妹妹豬著返上年套衫,有啲緊。。。
有時見到小朋友啲衫仔細件吊腳會好開心

小檬玩完跳彈床,我負責排隊,玩咗呢個射箭

妹妹豬玩咗執箭 =p 

好難影嘅合照

 

26/09迎月
契媽媽煮飯我哋食 

真係好,婆婆星期六日休息我都有住家飯食

是日開左支香檳

 小朋友最開心,又有啫喱食,又有forzen睇。。
平時冇得睇嘅佢地大為肉緊

拎張軟墊比小朋友玩吓。。變左一齊玩

個個都好happy~  

中秋節去婆婆屋企做節,
同表舅父母去附近商場行吓玩吓。

舅母仲扭咗啲波添

派左左姐姐幫婆婆手,做節老人家鍾意成檯餸!

 做節一家人最開心!
NT哥哥已經成功做咗我家人

慰勞大廚~婆婆。
好似敬酒咁

食飽飽,梗係玩吓燈籠

樓下公園有花燈晚會 

唔買熒光棒,玩吓傳統燈籠

 又有唱歌魔法表演

是日湊仔團長~ 表舅父  



不過行完成身濕哂。。。。掛念以前中秋節好涼好舒服
返嚟再食月餅, 婆婆又煮左糖水!

28/09 
同契媽哋飲個靚茶
放假放到好累。。。
諗住hea吓行街街,點知仲累。
(是日姐姐放假,三個湊兩個)

又飲

又食

 行吓行吓

跟住嘆返個人韓燒

01/10
西貢半天遊。出發喇
(是日姐姐放假,五兩個湊兩個)
小檬要黐住契媽媽,於是我就放吓假,
契媽媽暫變姐姐
講講吓,兩個小朋友都瞓哂

以為有啲秋高氣爽。。。原來仲係熱到爆  
睇海鮮


jump~ jump~ jump~ 

錫到妹妹燶

到此一遊





火車~ 

開心時光過得特別快。
呢個假期令我知道無論咩時間咩節日有咩節目都好,
一家人齊齊整整,係最重要嘅!
希望大家都一樣! 

7 則留言:

  1. 可以咁一家大細去玩,真係好開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。一家人同埋朋友就最開心

      刪除
  2. 最尾張相,一家四口好似樣呀

    回覆刪除
  3. 哈哈.....合照成日都見NT 哥哥,不過佢次次都整古做怪,個表情想點....XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,佢係我屋企成員之一,要忍受吓佢成日出現架喇。
      佢成日都冇里正經!

      刪除
  4. 你地家人好warm好sweet, 羡慕:)

    回覆刪除