10.10.2015

神秘禮物。 揭曉

續...
原來老公第二朝睇到我嘅網頁,就知我睇緊呢個牌子,
即刻走去買,不過唔知我睇中邊個款,所以佢自己揀咗一款比我
佢買咗另外一款。。。話睇勻舖頭最靚。

雖然款式唔同,亦冇刻字(佢都唔知可以刻字)
不過我都好開心,真係冇諗過佢會即刻去買
(就算係都等我生日呱?!)

老公知道唔係我鍾意果款第二晚就同我去換,
仲通知埋要刻嘅字。。原來我鍾意果款冇貨,
唔怪得我老公喺舖領頭揀唔到比我。。。我都相信佢taste

尋晚終於有得拎喇
登凳~

本來諗住呀仔呀女名係一邊,但sales話會太長,
想公平又唔想其中一個係出面,於是自己名係出面,
仔仔女女兩邊圍住,老公在裡面(心中)

而個toggle就刻兩家嘅姓
MW

條鍊顏色係玫瑰金。。。好鍾意,
不過更加鍾意老公對我嘅心意!

19 則留言:

  1. 你老公好細心, 好SWEET 呀!!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,唔好意思~下次叫老公訂定啲黑超比大家先

      刪除
  3. 太太太冧啦!

    回覆刪除
  4. 太太太冧啦!

    回覆刪除
  5. 哇!! 好Sweet 呀!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈,唔好意思~下次叫老公訂定啲黑超比大家先

      刪除
  7. 好sweet ar ~~心意無價

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 哈哈,唔好意思~下次叫老公訂定啲黑超比大家先

      刪除
  9. 嘩, 小檬爸真係好識冧老婆呢~~~~快啲教下大爺爸啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使教啦。。大爺爸一出手,嚇親我哋呀

      刪除
  10. 我要帶番個黑超先得,曬c 我啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔好意思~下次叫老公訂定啲黑超比大家先

      刪除