10.06.2015

婆婆生日

30/09
是日婆婆生日~ 
於是婆婆就放假一天,去打吓麻雀,由爸爸負責湊仔。
夜晚兩圍親戚朋友一齊食吓飯

是日look


食不停嘅妹妹豬

表舅母又扭波娛賓



  花花

兩個玩到癲 

  婆婆 Happy Birthday!! 

切蛋糕梗係唔少得小檬份

婆婆除咗照顧我一家四口起居飲食,
有時仲要照顧埋我啲朋友嚟食飯
返到自己屋企仲要照顧舅父哋~ 辛苦哂! 

雖然大家都大,但係喺婆婆眼中,大家都仲係小朋友咁。。

婆婆會擔心舅父有冇飯食。。返工有冇關好窗,落雨有冇收衫。。等等
婆婆對我哋啲後生好好,又好玩得,
我同舅父啲朋友都同婆婆好friend

成班後生仔女一齊婆婆就最開心

婆婆平時照顧我哋咁辛苦,梗係要送份禮物慰勞吓

攬住兩粒孫,就開心哂!

婆婆身體健康,龍馬精神呀!

婆婆舊文 

12 則留言:

  1. 祝婆婆身壯力健, 開開心心~

    回覆刪除
  2. 祝婆婆福如東海, 壽比南山!

    回覆刪除
  3. 祝婆婆生日快樂, 身體健康~

    回覆刪除
  4. 祝婆婆身體健康,日日happy

    回覆刪除
  5. 祝婆婆,生日快樂! 日日都咁健康,咁開心!

    回覆刪除
  6. 婆婆,生日快樂~!!!最重要健康~!!!

    回覆刪除
  7. 婆婆生日快樂,健康快樂呀!

    回覆刪除
  8. 婆婆生日快樂,健康快樂呀!

    回覆刪除
  9. 祝婆婆身體健康,生日快樂 ^^
    妹妹條裙好靚呀 ^^

    回覆刪除
  10. 祝婆婆福如東海,壽比南山

    回覆刪除
  11. 婆婆生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
  12. 婆婆生日快樂呀!
    最後一張攬住兩個孩好sweet又夠力!
    繼續keep住身體健康~~

    回覆刪除