10.14.2015

祝我生日快樂~

暫下眼又大一歲~對我來說,歲數只是一個數字,
歲數背後的我,所擁有的一切更加重要~

由少女時代變人妻到有小檬妹妹豬,這5年間的轉變很大,
做女時享受拍拖生活,睇戲食飯約朋友,時間全由自己安排
婚後有我們的二人世界,偶然下廚,行街Facial/Massage,要扮靚便扮靚。

幸運有了小檬,當上了媽媽,生活完全改變。
及後妹妹豬的到來為我們一家畫上圓滿的句號,
除了返工之外,所有的時間都全給了小朋友,全給了這個家!

感恩兩位小寶貝活潑可愛,精伶乖巧,令我一家充滿歡樂!
身為工作媽媽的我,日間返工,每天放工急腳回家湊仔,
雖然身心疲累,但見到兩個甜心的笑容,聽到他們的笑聲,叫我倦意全消。

現在不用送小檬上校車,但早上仍是匆匆忙忙離家,
因總想留家中多一點時間,看看小檬,抱抱妹妹豬
照顧一下,和他們玩一下。妹妹豬比較o爹,
出門有時會攬著媽媽,不捨得媽媽離去。。。
妹妹豬,我又何嘗不想時時刻刻在你身邊?!
忍著眼淚又上班去…
雖說有婆婆和姐姐照顧他們,我應該很放心,但當媽媽的,
總是十萬樣掛心,相信這是做爸爸不能理解的。

兩位小朋友是媽媽的寶貝,日常生活小事,
玩耍笑聲,足夠媽媽開心一整天。
有著爸爸的支持寵愛,儲著這些笑聲為我生活上打氣,
繼續我幸福媽媽嘅平凡生活


這已是我最好的生日禮物! 

27 則留言:

  1. Happy Birthday!~

    絕對認同你所講:

    「兩位小朋友是媽媽的寶貝,日常生活小事,
    玩耍笑聲,足夠媽媽開心一整天。
    有著爸爸的支持寵愛,儲著這些笑聲為我生活上打氣,
    繼續我幸福媽媽嘅平凡生活
    這已是我最好的生日禮物! 」

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。他們三個人及家人朋友係我生活嘅動力

      刪除
  2. 靚媽,生日快樂!繼續幸福快樂!

    回覆刪除
  3. 生日快樂呀~ 幸福媽媽~ 就一家永遠幸福快樂~

    回覆刪除
  4. 生日快樂, 繼續做個幸福媽媽!! ^^

    回覆刪除
  5. Happy Birthday to Gen Mami

    回覆刪除
  6. gen mami, happy birthday, 祝你永遠都咁靚咁幸福:)
    我都係每日裙甩褲甩咁出門,但我又係最早起身既人,因為我希望快手搞掂自己,等個女起身時可以同佢相處多d, 做mama, 就係好多野牽掛住…

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,做媽媽永遠係咁。。不過亦會好開心~

      刪除
  7. 生日快樂呀靚媽
    睇見張相都感受到你啲幸福呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝! 你都好快有一家四口合照~

      刪除
  8. 同感! 人愈大既要求就愈簡單(但對好多人都得來不易...)~ 知足, 珍惜眼前既幸福就好! 生日快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小草,係呀。。簡單但開心就得!

      刪除
  9. 生日快樂靚媽! 真係呢5 年轉變左好多, 但都好感恩帶來兩個寶貝比我! 大家都要珍惜呀!

    回覆刪除
  10. 生日快樂靚媽! 真係呢5 年轉變左好多, 但都好感恩帶來兩個寶貝比我! 大家都要珍惜呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! 係呀。。開心簡單已經好足夠

      刪除
  11. Gen靚媽,送上遲來的生日快樂!祝一家幸福滿滿 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!大家都要幸福快樂

      刪除
  12. 生日快樂﹗一有小朋友真係變晒天,要繼續做好幸福靚太呢個角色呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!!
      係呀。。。買車之前個sales聽我老公講,有車之後生活會唔同哂,我心諗有冇咁跨張呀??其實都係有少少,不過應該係有左小朋友之後生活真係全部唔同哂

      刪除
  13. Genie Ma 生日快樂 你一定會更更更幸福開心架! 我都睇住你由人妻到做媽咪 真係好開心 做媽咪真係唔容易呀!要向你多多學習呀

    回覆刪除
  14. BELATED HAPPY BIRTHDAY GENIE MAMA

    回覆刪除