10.29.2015

School Party ~ Captain America

話咁快萬聖節又就快到, 能夠幫助小朋友扮鬼扮馬
應該係每個媽咪都覺得興奮嘅事~ 

由南瓜仔到魔鬼仔到巴師光年。。。
今年未收到學校嘅通知之前我都冇諗買衫扮
話口未完就知道今年都有化妝舞會,
於是又快手啲揀衫喇。。

買之前最重要嘅係同客戶溝通吓~ 即係小檬,
同佢開哂會佢自己話要扮美國隊長,
其實一日未都手著上身,其實都會擔心佢中途變卦。。
好在今次好肯定~ 

登凳~ 
大隻左有肌肉嘅小檬係咪好man呢???

呢套衫尺寸啱啱好,fit
著到笑哂,
呢個Captain America 令捨可愛 
襯哂啲顏色

個盾牌都幾實淨~ 

前一晚我哋嘅對話

小檬: 媽咪, 我都喺唔帶個盾牌返學校喇。。
媽咪: 點解呀??
小檬: 如果我帶咗咪冇手食茶點囉~ 

哈哈~ 原來小檬為咗個keep住個造型
唔諗住放底個盾牌

小檬爸爸今日可以送佢返學,
我亦可以配合到呢個午飯時間同佢地喺學校附近會合

雖然行去學校5分鐘路程,等學校開門10分鐘,
趕出嚟只係見到大約短短嘅15分鐘,
不過今日咁特別,小檬亦好開心,
我好想送小檬返學,就算得幾分鐘,過程幾趕,
媽咪都好願意 
(自己又眼濕濕中)

去到學校,未入得又影吓相

咁啱有隻蜜蜂,
"我唔驚,我有個盾牌擋住" 

oshhhhhh~  

其實仲有個頭套㗎,
不過小檬話帶咗啲人咪唔認得佢囉。。。
估唔到佢咁驚人哋唔認得佢~

之後會再著呢套衫去玩,
唔會下次會唔會就肯帶頭套呢???

11 則留言:

  1. 呢個captain america 型爆呀! 不過又好鬼抵死! 咁妹妹有無得扮呀?

    回覆刪除
  2. 件衫好岩身呀, 小檬著上身, 即時大隻咗, 又 Man 咗!~

    回覆刪除
  3. 好型呀, 好Sharp!

    回覆刪除
  4. 好型呀, 好型呀, 好型呀, 好型呀 ^^

    回覆刪除
  5. 型爆呀!!!
    無手食茶點, 笑0左~

    回覆刪除
  6. 小檬嘅爆衫look真係太正啦(心心眼),加埋表情真係似個英雄呀 ^_^

    回覆刪除
  7. 為左個造型, 小檬真係好捱得熱, 哈哈~

    回覆刪除