1.18.2016

妹妹豬20M~22M 成長紀錄

唔知幾耐冇寫妹妹豬嘅成長紀錄,
之前打咗啲成長紀錄都冇出,唔寫低都已經記憶模糊
襯兩歲前要出埋佢!

20M@19/10/2015
二字頭喇~真喺話都冇咁快!!!
上個月進步唔少嘅妹妹豬今個月都唔差。

除咗偷偷飲橙汁之外,又會趁哥哥食粉粉嘅時候偷食食魚餅。
而家食飯,周圍走。。。唔肯坐低。
坐high chair仲企高絕對曳過哥哥。
腸仔/糖/紫菜/一粒/一次/拍。
句子最叻係我要落地。

之前一直都係姐姐同佢瞓,碌兩陸瞓著呢排點燈要爸爸。
瞓瞓吓醒左就會伸手嚟搵我,我就會拖住佢瞓。
一見到朋友,就會指住叫哥哥,
即介紹哥哥比人識。繼續好鍾意哥哥,
不過又咬咗一啖哥哥。。妹妹呀。。
點解你會咁架??
好鍾意黐住啲哥哥姐姐玩。

啜手指
BB時候已經啜手指,諗住兩歲之前等佢自己介,
不過手指公嘅枕一舊喺到,越來越嚴重,
於是又買咗手指水,比佢試吓,估唔到一食,佢地、就喊晒話好苦!!!
哈哈,之前都冇聽佢話好苦。原本佢識苦果喎。
果晚真係唔食,搽埋第二晚,都一樣唔食,
之後唔搽叫佢食手指啦。。。佢啲灑手擰頭喇。被手指水嚇怕

超級鍾意電話,有時影完相,睇一睇返,
佢都會拍一拍自己叫喊自己個名,意思叫我比佢睇自己。
我通常都唔比,因為佢嘅節制能力比哥哥更差,
一去冇回頭,唔會比人攞返。
有時會lur地發脾氣。。。發咗顛咁。

上PG已經有差不多一個月,據爸爸報告,
比起第一次嘅係有進步。
跳舞,好鍾意聽到音樂就跳舞,
有時播哥哥學校啲音樂,兩個就跳到好開心。
電視播妖怪手手錶都會一齊跳。
唱歌就識跟最後一個字。

21M@19/11/2015
早排比哥哥傳染,病咗幾日,咩胃口都冇。
不過好快好返之後又繼續食過。 而家食飯好曳,唔肯坐定定,
屋企果兩個都冇佢辦法,而我亦唔理到咁多佢肯食又健康都算。
繼續係食物分開要大份,唔要細份,
而家食物有時都唔肯分享,不過講多兩句又會肯。

湯都肯飲試過比雞亦佢食好鍾意(哥哥完全抗拒),
不過我會剪哂皮同一條骨,等佢容易啲咬。

而家入去瞓之前,要攞樣玩具,
有時要爸爸/有時要媽咪陪住入去瞓。
都好快會瞓著。

說話能力
兩個月一次寫真係進步左好多,而家完全明晒我哋講野,
識講"出去"(要自己係廁所洗手,唔使人幫)喺房
識講檸檬茶,麵包超人,Anna Elsa/laf laf (Olaf)遮 鞋....

妹妹豬性格比較著急躁,
好多時唔比或者遲啲比都會發脾氣
我要不停同佢講喊就冇,
笑就有。喊就冇,
笑就有。喊就冇,
笑就有。喊就冇,
笑就有。不停loop 。
 講到妹妹而家自己有時第一吓發脾氣
都會第二吓四萬咁笑返。
跟住自己講"喊冇~笑有"
哈哈哈

23M@19/01/2016
呢段時間妹妹豬真係叻咗好多好多。。。
食都係好鍾意食野,早上一支奶,再食包包,午餐一大碗飯/粉,
有肉或者魚,有菜,生果,每樣種類都會食,
有時自己食完,見哥哥或者我哋食緊,又食。。
體重直線上升,抱起比小檬更聚手。。。我都開始投降。
鍾意自己筆,都控制得唔錯,
有啲未係好叻嘅都堅持自己筆,唔鍾意人哋餵~
喺屋企食食吓都唔係咁鍾意坐high chair,
成日逃走(相反小檬就小啲)
自己企起身!有次喺街食雞亦,剪哂啲皮同一條骨,
比左少少佢食,佢好鍾意。之後就買啲有機雞亦佢食,
估唔到佢咁鍾意,因為小檬唔鍾意,不過妹妹基本上食得嘅都會係鍾意!


都係一樣,9:30準時入房,入房之前會好開心咁同我哋講bye bye
夜晚如果比小檬嘈醒會自己坐起身 (小檬夜媽媽嘈咩?遲啲講吓)
眼望望,然後我攪掂小檬之後就拍返佢,或者簡單拖住手仔已經瞓返。

說話能力 
有次叫佢去沖涼,佢同我"A ta"
我聽到耳仔則哂都唔知佢講咩,再講多次都唔知。。
突然小檬話"later"呀。。哈哈哈,
笑C我,估唔到小檬係佢嘅翻譯員。

有次又叫佢妹妹豬瞓教喇。。。
佢指住電視同我講 "睇埋呢個"
哇。。。笑到我呢。。諗唔到咁快已經好似大人咁講野。

有晚落街去超級市場,我哋著好哂鞋,
婆婆冇諗住去,仲食緊湯渣,我問婆婆去唔去呀?
 妹妹話,唔去喇。。食婆婆食飯。

每晚食完飯一陣就會同小檬做功課,我會叫婆婆同妹妹入去小檬房關門。
有晚我已經拎咗功課準備同小檬做,
佢見到就拖婆婆入房話關門。。"哥哥做課"(未識講哂功課)

婆婆同佢食野,婆婆會整細俾佢食,
佢見到會話大舊
(唔係話婆婆整得大舊,而係要大嘅果舊=_='')

有日婆婆煮雞亦比佢食,食緊時話"婆婆, 你啲雞亦好好食呀"

一聽到話落街,唔理有冇佢份,都當有自己攞鞋,孭袋仔,
媽咪買咗咁多袋都只愛拎紅波叔叔嘅呢個minnie 袋仔放佢啲麵包超人。

妹妹冇小檬咁大方,有時喺sir滑梯,
見到另一小朋友會手指住小朋友,怒叫一聲,示意係佢sir嘅,
其他人唔準玩, 一見到呢個情況我又滴哂汗同佢解釋其他小朋友都可以玩
一齊玩先開心。。
大家著好鞋出街,佢未得會話"等埋妹妹"

同佢去買水果,問買提子好冇,平時好鍾意食,但果日見到龍眼會話要"眼眼"

之前做錯事一講sorry就負苦瓜乾咁喊,而家好啲喇
都知道唔啱要講sorry,不過有時都o爹o爹豬爸爸。

前排interview都係唔係好肯應老師,
經過呢兩個月不停講,而家見到老師或者姨姨都肯叫或者打招呼,
我哋當然會大肆讚好!

4 則留言:

  1. 咁妹妹豬係唔係成功戒啜手指!?南瓜妹戒唔到。

    妹妹豬食野好叻叻,ee最鐘意食野既小朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。成功介到呀,一兩日就攪掂

      刪除
  2. 妹妹豬各方面都好叻,特別係好識嗲人,呢吓最殺食

    回覆刪除
  3. 「笑就有喊就無」果然係好方法!A-Ta! 小檬好勁 :)

    回覆刪除