1.19.2016

急V喊?!

小檬由BB開始瞓教都算好乖,要瞓就去瞓,唔會扭眼瞓,
一晚瞓到大天光,唔會半夜醒!
就算喺街眼瞓都係自己撲埋檯面瞓,唔會扭!

不過近呢幾個月,小檬瞓教差咗好多zzz zzz 
記得應該喺7/8月時間開始,瞓到半夜,就會喊,
嘈醒婆婆,攪佢唔掂,又嘈我哋,
又唔知喊咩? 發惡夢??又話唔係(定係未識?)
有問係咪瞓教見到啲咩?(又話冇)
係咪玩得巔?又未必係?!唔係一定放假後。
有時攬返住佢又好快瞓返,有時就喊一輪先收聲瞓返。
太嘈一定嘈醒妹妹,好在妹妹好乖,坐起身眼望望,拍返又瞓過。

果時咁啱係七月份,同屋企人講開,
契媽媽同表舅母都比左舊玉佢陪佢瞓。。。
出奇哋第一晚印即刻冇事!
不過第二晚又係咁=_=
如是者,一星期又唔係晚晚係咁,可能都有一兩晚。
第二日問返佢又話唔記得自己起個身,又回復好乖巧嘅小檬

過一排,又有啲唔同,喊醒都係咁啱介片之後, 
我哋又發覺佢其實係急VV要去,個人知道要去,
但又好眼瞓,於是又好抿僧,所以爆喊,
因為每次喊喊吓就話要去VV。
一去完就好神奇好似冇事咁返去瞓。

有時又唔係喊,喺張床度叫, 好似啲狗仔叫
有時爸爸。。(通常我叫爸爸去處理)
跟住爸爸的佢去廁所,V完就冇事,好平靜咁瞓返。
(其實瞓之前已經V左一次,不過半夜都一定要去)

又試過喊。。爸爸好惡話佢(我心諗佢自己都癲咗咁,點會聽你話)
點知又真係得,即刻乖乖地返床瞓。
有晚爸爸過到去仲見到佢想除褲喺床去VV(滴汗)
我都有諗過佢係咪夢遊!!

亦同一時間,小檬突然間有濕疹,隻腳R到損哂。。。
婆婆話佢痕,會坐喺到R,
前兩日睇另一個醫生so far好咗啲唔痕,亦提早咗飲加營素,
臨瞓去完VV,就連續兩晚瞓天光。

尋晚又突然間又喊,爸爸忍唔住的佢出去鬧,
真係鬧完又自己乖乖入返房瞓。。。
原來每次只要大聲話佢,就會自己返去瞓~
又係第二朝咩都冇發生過咁。。。。

其實我真係好想知道究竟發生咩事????
急VV?痕?發惡夢?

飲醉酒叫發酒癲,
眼瞓喊叫扭眼瞓
小檬呢隻叫咩?? 急V喊?

急VV==> 再早啲飲加營素
痕?==? 希望濕疹快啲好返,唔好痕
發惡夢==> 好難幫, 試吓唔好玩咁巔,臨瞓前講吓故事

睇吓會唔會有改善??!!

我都係鍾意瞓教前乖巧樣多啲!!!

12 則留言:

  1. 南瓜妹又係半夜喊,之後爸爸過去大聲話佢幾句,又係乖乖瞓…………我都唔知咩原因!?

    我有諗過買”精油"(有隻話用左好瞓d),不過又怕佢太細。

    回覆刪除
  2. 肚B有時都會半夜喊,都係因為急vv架,屙完就冇事瞓番。聽檬媽咁講,似係因為急vv先喊喎。早啲飲奶同瞓前屙清睇下過一排會否有改善先啦

    回覆刪除
    回覆

    1. 咁啱飲完哂,唔買住,停咗兩三晚,冇飲唔使去真係冇事。
      不過同第一階段突然爆喊,又唔係急V喊喎。。真係唔知發生咩事

      刪除
  3. 我呢排晚晚都係呢種狀態,有時見佢咁癲都唔想惡話,但惡話有時又真係work...不過歸根究底應該係急VV,仲未適應要起身去VV,再加埋大個見多咗嘢責任多咗,點都有少少壓力所以變得忟憎掛,某程度上濕疹都同佢哋D情緒有關,痕而去R我覺得都係心癮來,我哋一齊加油幫佢哋瞓覺好啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得某情度上同濕疹痕有少少關係,所以我先決心攪好佢,又唔想拖咁耐!下星期覆診到時再同你報告!我哋兩個都要快啲瞓返個好教~

      刪除
  4. 咁不如訓前唔好咁多飲料同去vv先? hannah 好忍得, 唔去成晚都無事,都唔知係好事定唔好事。 不過近排反而係妹妹曳,成日半夜喊,真係人都癲呀! 希望呢個stage 快d 過啦, 唔夠訓好辛苦

    回覆刪除
    回覆

    1. 如果太忍得對小朋友又唔係咁好架喎。叫佢如果急又真係要起身去呀!!
      咁啱飲完哂,唔買住,停咗兩三晚,冇飲唔使去真係冇事。不過同第一階段突然爆喊,又唔係急V喊喎。。真係唔知發生咩事

      刪除
  5. 咁不如訓前唔好咁多飲料同去vv先? hannah 好忍得, 唔去成晚都無事,都唔知係好事定唔好事。 不過近排反而係妹妹曳,成日半夜喊,真係人都癲呀! 希望呢個stage 快d 過啦, 唔夠訓好辛苦

    回覆刪除
  6. 半夜喊真係好難頂, 好彩唔係晚晚都係咁, 試下再早d飲加營素啦, 臨訓前先飲半夜多數會急架.
    其實小檬算好乖, 真係好羨慕你呀~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經好早飲完同臨瞓又去一次架喇。。半夜都要去。。咁啱飲完,而家唔飲住喇。。遲吓改放學返黎飲。
      咁佢都真係算好乖嘅。。。

      刪除
  7. 我隻10 晚有6 晚喊,原因... 不明! =(

    回覆刪除
    回覆
    1. 原因... 不明! =( ==> 咁又真係嘅頭痕!!!你加油呀

      刪除