1.28.2016

跆拳道升級試 (黃綠帶)

兩個星期前又收到跆拳道呀sir嘅考帶信,
好似啱啱先考完黃帶冇幾耐又咁快考??!!

呀sir預先錄咗段片比我哋同小朋友練習,
叫咗小檬好多次佢都話唔使,自己識哂。

開始大個,要俾佢知道有啲野佢自己要上心,要緊張。
如果佢真係唔使練習都識哂,就恭喜佢,叻仔。
如果唔係,考唔到,都係一個好好嘅失敗經歷,等佢上吓寶貴嘅一課。

到考試當日朝早,我又再開一次段片俾佢睇,
好平心靜氣問佢最後一次,我再講佢知

1)如果你而家唔練習,到時候考試唔識,其他小朋友有練習識哂就考到帶,
可以一齊轉帶,你就自己一個考唔到,唔開心
 2)而家練習一吓,盡自己能力,同其他小朋友一齊考到帶,一齊開心!
考唔到自己都盡咗力,唔使唔開心!

小檬唔使兩秒就話而家練習,呢招果然唔使勞氣乖乖練習。
(不過我諗唔係個個都適合呢招)

 到會場喇~


妹妹豬同哥哥打吓氣先, yeah!!  

準備

 妹妹同哥哥難捨難離

 師公訓話一輪後,就開始考試。   

第一次都又喺門口裝吓佢,今次已經唔會。。哈哈

我哋離開會場之後就上咗去圖書館。妹妹豬第一次到圖書館,
開始識睇書,周圍攞書,揀啱之後又坐好睇,

初頭都可以定定地靜靜地睇。。

不過到後來睇到開心都會笑或者講野

都擔心俾人話。於是快手借啲書就走人。   

終於等到哥哥考完試!!!!

入到會場,急急腳去搵小檬,
又好似戰後失散重逢一樣,好開心
比咗個簡單擁抱之後就企返喺到聽呀師公講野


師公叫啲小朋友考完試要自己睇吓手冊嘅成績,
唔好人比咩你都唔知。
有啲小朋友開始睇雖然唔知道佢地識唔識,
不過小檬郁都冇郁。。??

有啲傑出獎牌頒咗之後,就解散。
一睇手冊上面嘅result,
pass 冇剔, fail 都冇剔

吓?咁即係唔pass??? 考唔到???
唔通就係咁小檬知道自己唔得就唔想再揭嚟睇??
檬爸拖住妹妹豬係後面應該未知我心裡面咁多疑惑。

我拖住小檬去搵其中嘅助教
問。。。手冊上面冇剔pass係咪即係唔pass呀?

助教話: 吓,唔會唔pass果喎!!
吓。。咁嘅咩
(咁嘅咩係我深圳同事明句,話親佢做錯野就話"咁嘅咩?!")

助教好快去剔返俾返手冊我哋 PASS~  
希望小檬唔識聽咩叫"唔會唔pass果喎"呢句,
如果唔係第時仲唔肯練習!

 一家人當然都到齊恭喜小檬哥哥啦!!

妹妹豬好似知道發生咩事咁好開心咁同哥哥影相

兩個又喺笑到攬埋一舊
  

 妹妹豬幾o爹哥哥

 點解突然間扁咀?

咪就係因為媽咪想同哥哥單獨合照,
妹妹知道冇份就扁咀仔喇

小檬哥哥好擔心妹妹唔開心,喺咁望住佢氹佢
so sweet~ 

 突然變咗o錫媽咪

成功合照喇!!!小檬小檬叻叻豬~ 

其實我都唔知係咪真係個個都會一定考到,
不過總算係一啲考試嘅經歷,
順利過關,我都當係小檬叻叻架喇  

尋日上堂頒帶喇~

歡迎黃綠帶小檬! 

多多指教!!!

跆拳道升級試(黃帶)


4 則留言:

  1. 助教話: 吓,唔會唔pass果喎!! --> 唔好咁講, 小朋友都有出過力架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知道究竟係咪真係只要有做就會pass,定係因為太容易,所以唔會唔pass?
      如果小檬記住呢句下次又唔肯練習喇

      刪除
  2. 第一張<--妹妹豬: 你地邊間報館, 唔好再影啊
    第二張<--妹妹豬: 哥哥, 我地行, 唔好理啲記者
    妹妹好似小檬既經理人WAKAKAKAKA....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我都好有同感,妹妹豬成個經理人look咁

      刪除