1.08.2016

被反轉

小學同學由美國帶仔仔回香港飲宴,與我們幾位同學仔尚有聯絡,
於是聖誕期間到我家聚聚。
其他同學仔未到,6歲的小朋友在外國生活,
來到我家的活躍情度真係唔見到都唔敢相信!

創意無限嘅lego,在他的手裡變成暴力工具,好地地砌好架飛機定火箭,
突然用另一舊lego大力撞擊下話爆炸
(我明現實生活都有可能發生。。。不過唔使喺我屋企咁暴力咁重現)
炸開嘅lego係喺我屋企嘅空中四圍飛起再跌落地下
(應該稱讚他對力學嘅認識?)
先唔計有冇教壞小檬,啲lego跌落嚟都飛落哂妹妹豬同我哋個頭。。
大舊跌落嚟都唔好話唔痛

跟住小檬自己砌飛機,佢又砌,砌完問佢媽媽邊架靚?
好明顯佢架靚啲,不過按自己嘅度計,小檬架都唔差,
佢媽咪都好好話兩個都靚,
不過佢硬要話自己個靚好多,小檬果個點唔好點差。。。
我都明白唔係樣樣野都需要稱讚小檬,
不過亦唔使狠咁批評佢,
我當然冇出聲,都要比小檬知道呢個世界有啲咁嘅情況出現,
小檬亦冇咩理佢嘅批評,繼續自己玩,
亦有話自己架飛機都好靚吖。。咁上下。

跟住跳sofa,我相信每個小朋友都有,不過小檬同妹妹豬都未試過,
佢地一企喺到已經比我話,因為我覺得太危險。
其實我自己細個都有試過跳(好明顯婆婆冇我咁嚴)
不過只會喺自己屋企跳,去到人地屋企係絕對唔會夠膽。
相反呢位小朋友就不停跳,又由sofa跳到地吓添!
嚟到呢度我忍唔住出聲叫佢唔好跳,危險又唔想我兩個小朋友學哂!

撩鼻~ 妹妹豬之前都有試過撩,可能痕。
但妹妹豬講緊係兩歲人仔,而家已經唔會撩
而家你係6歲小朋友,我真係唔想你撩完就繼續玩我啲玩具咁唔衛生!
於是我有出聲,
其實佢媽咪睇唔睇到嘅呢??

跟住都係下刪三百字嘅曳野。。。

到最後食雪糕,跌到周圍到係,唔緊要,我明白小朋友都會係咁,
不過當唔其中一個同學仔話地下好多朱古力脆皮跌哂,叫大家小心,
呢個時候佢媽咪話佢食到咁輪盡嘅時候,
佢C口話唔係佢跌嘅,發哂脾氣
問題係全屋得佢食緊。。。

最後本來假期已經夜咗我真心覺得呢位小朋友
同反斗奇兵裡面果個好曳炸巴師光年嘅小朋友一樣,
連個髮型都似埋!瞓嘅妹妹豬,
被媽媽話係時候瞓教,希望佢快啲走人。
呢次都係我第一次想自己啲客人快啲走!!
真係好衰
相信都嘅前無古人後來者

有時候都會諗遲啲小朋友大左會唔會好曳???
希望~希望~希望~希望
唔好好似佢咁就得!!!!

12 則留言:

  1. 真係有d小朋友好活躍,真係要睇父母點教,適當既管教我覺得好合理。我都明白你,因為我有次朋友帶左個小朋友黎,個媽唔理個小朋友,掛住同我班朋友玩,我要幫手睇住佢係梳化跳上跳落,曳到嚇親我,個小朋友眼訓扭計,個阿媽都唔理,我真係一次都驚左呢種人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係好明點解有啲媽咪會當冇事?定係慣咗?適當嘅自由比小朋友發揮玩嘅空間係要,做父母又要識幾時放,幾時鬆

      刪除
  2. 你呢個case真係好經典,我都試過類似經驗,仲要係燒腩仔初生時佢上來探我哋,用手指大大力篤燒腩仔個頭頂,我事後嚇到喊,之後佢媽都唔敢帶佢上來,但間中約出來佢都係專蝦我燒腩仔,例如搵嘢掟燒腩仔同出手打佢,不過我明白佢媽係有教,只係佢性格真係太活躍無辦法

    回覆刪除
    回覆
    1. 初生BB更加要睇住呢啲小朋友!! 如果佢媽咪有話佢,你心靈上都會好啲!

      刪除
  3. 嘩...好經典嘅一個小朋友呀, 佢爸爸媽媽唔會出聲話佢嘅咩, 如果我兩個囡喺人地屋企咁樣, 一定俾我鬧咗好耐, 仲以後都唔洗諗住可以去人地屋企玩添啵.
    不過你放心啦, 小檬同妹妹豬咁乖, 大咗都一定唔會太曳嘅~

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸冇返香港,媽媽都有話佢,不過冇好嚴厲咁話,佢媽咪細個係好乖好乖讀書好叻嘅女仔,估唔到個仔同佢天同地(可能外國大又再free style)

      刪除
  4. 細路曳就無可厚非, 但6 歳咁大個仔都係咁就...............
    檬媽你處理得好好, 俾我可能黑晒面喇 ;-p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都唔係咁想話佢,不過我覺得小朋友起碼應該唔好咁,暴力同活躍係兩回事!

      刪除
  5. 呢個,可能真係文化上的差異。我在愉景灣見唔少「外國的活潑仔」。

    回覆刪除
  6. 外國既小朋友好多都係咁,好FREE,不過我都未能夠接受到可以去到客人屋企都咁「活潑」

    回覆刪除
  7. 我都好怕好曳嘅小朋友,最怕自己小朋友學左啲曳野!但如果自己小朋友去到人地屋企咁活躍,做媽媽嘅其實都幾尷尬

    回覆刪除
  8. 當個小朋友炸lego 0個時,佢媽咪有無話佢?

    我覺得呢D 係家教問題,唔關係咪外國大0既問題。

    回覆刪除