1.27.2016

小檬 Happy Birthday!!!

小檬正日生日,中午如常返學,
媽媽請咗半天假,
食完晏就返屋企接埋瞓醒晏教嘅妹妹豬
一齊去送份生日禮物俾小檬哥哥~ 接放學

雖然氣溫已經回升些少,但係都仍然寒冷。
都唔敢大解放,依然一隻粽!

好快就接到小檬~  Happy Birthday!!!!!!

攬住兩隻小豬先~

我問小檬有冇同同學仔講今日自己生日,
佢話冇,不過有同老師講
佢好叻,自己用普通話表達!

上返爸爸車之後就出發~行書局

上年有半日就去咗嘉年華,今年返下午放學已經四點,
天氣又凍,又落雨,都係行吓商場。
諗起喺間書局分店喺太古新開,我哋又好少行呢個商場,
於是就去行吓。

平日下午真係唔多人
小檬自己揀左啲書就搵位坐低睇

睇吓睇吓連妹妹果啲都全部睇埋。
佢鍾意細細聲讀出嚟
妹妹果啲,當然識讀哂。

多字嘅故事書我就同佢睇。

八卦嘅妹妹行完又返嚟。。

妹妹豬好明顯只係睇Elsa。冇哥哥咁好心機睇

 諗起佢地嘅表舅父喺呢到返工,於是事前已經約好表舅母,
夜晚可以一齊食飯。表舅母嚟到梗係捉住講故事。

 表舅父夠鐘放工我哋就去接佢,我哋離遠見到佢,
就叫小檬出去比個surprise佢,
完全冇心理準備喺呢到會見到我哋嘅表舅父一見到小檬,
諗點解呢個小朋友咁似小檬嘅 ????
 都O哂咀呆咗一吓。。 突然好似變咗佢生日
wakaka 

食個early dinner
 一講到食,妹妹豬就醒神

呢個就玩多個食 

 有表舅父/母,我哋就有安樂茶飯,兩隻小豬實癡住佢


My Sweet Birthday Boy!!!  

當然要同媽媽合照啦~仲有媽媽個媽媽



唔少得爸爸同妹妹豬
  
呼~  

Happy Birthday!! 

12 則留言: