1.04.2016

飲茶 & DIY保鮮花

@27/12/2015.
原本節目到農莊的這天,因為天雨的影響關係而取消了。
本來推了舅父約飲茶,又可以去了!

飲茶~餐廳名稱就叫飲茶,直接了當

Booking超爆,舅父book了兩點鐘,於是小朋友在家已經食了粉粉

可能呢間飲茶好熱門,
舅父book好都等咗一陣位,我哋又坐享期成!

飲食雜誌看到嘅時間係寧靜清幽的。。。
但現實係有啲嘈

呢度啲點心好特別,最特別應該係呢個鳥籠鳳梨酥

去到我的小檬已經瞓了,醒目的妹妹豬就瞓醒又再食!

可愛流沙奶皇包

咬咗啖,如果影到張相就見到啲奶皇好似流口水咁
不過妹妹不停郁, 有啲朦

再嚟扮豬仔嘟咀仔

 其他點心


呢個紅色嘅炒飯, 真係冇可能估到係咩~

食物嘅質素都OK嘅,唔係淨得個樣,
妹妹豬食足全場。

差不多食飽小檬先起身。。。
行咗一陣街,食吓小食,就去整禮物俾舅母。

識唔同行業嘅朋友,真係獲益良多,知道多啲又有啲著數。。哈哈
由結婚花球,註冊草地花卉裝飾,到飲宴場地裝飾都幫我包辦!
之前檬爸嘅保鮮花就係出自己檬爸呢個朋友!
今次仲可以DIY等小朋友親手造生日禮物比舅母,真係麻煩哂!

啲花仲大個妹妹豬個頭


材料: 


插好啲粉紅色碎花

準備好哂小檬只係做平頂儀式咁


之後就放紅色玫瑰 

都算簡單
不過其實小朋友唔好好識插,
都係係咁意做吓樣(哈哈)

完成~

整完之後梗係要請食飯啦!!
小朋友又有禮物。。喺我嘅要求下買咗圖書
因為實在太多玩具!
真係巴閉,有禮物收到仲有得要求..wakaka

我要投訴。。其他人影親佢都笑得好又望鏡頭!!

初頭妹妹豬唔敢同哥哥玩架,
檬爸話佢係Barney (近期至愛)嘅好朋友BJ,即刻friend哂

BJ同哥哥一個抱起兩個,勁!!

玩完一輪,兩個糖癡豆咁。
返到屋企,姐姐哥哥已經話好掛住呢兩個小babe嘅笑聲喇~

梗係啦。。你睇吓兩位小朋友嘅笑容就知佢地玩得幾開心啦!!

2 則留言:

  1. 妹妹豬直情可以幫間酒樓做代言人,睇完佢嘅表情加食物,EE都好想去食

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以平日去就應該冇咁多人。。假期就應該book咗都要等吓。
      好在啲野食都算好食

      刪除