11.20.2013

認 ABC & 123

ABC呢首歌真係由出世就聽到而家,
BB果時佢一喊我就播放同唱, 真係倒返轉頭都識唱。 

而家玩呢啲ABC/123字母板,玩咗一排,
已經認得哂啲ABC/123, 有時佢自己仲一路讀一路砌添。
 
123其實已經識咗好耐,講個1字時 仲話蛇蛇,
我初頭都唔知佢講咩, 後來先見到原來1字底係條蛇, 
可能講到厭, 唔講1字喇。。,就講蛇蛇 =_=






11 則留言:

  1. 小檬真係好叻仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 你快啲帶妹豬同我玩吓啦

      刪除
  2. 又識讀又識砌,叻叻!
    一仔只識砌,唔識講咋。

    回覆刪除
  3. 小檬真係好叻呀!
    我都跟龍B媽買左個ABC板,都唔知肚B肯唔肯坐定去砌添呀 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢玩, 終有一日佢會識聽識講返出嚟。。肚B慢功出細貨

      刪除
  4. ABC都係第一首我唱俾佢聽嘅歌, 但唔知點解唱親歌佢都冇反應, 我見人地d BB一唱歌同玩手腳動作會好開心架, 點解我果個咁架? 已經試咗兩個月了 =.=''

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會佢鍾意啲rock啲架呢?=p

      刪除
    2. 我老公有試播信樂團, 一樣唔work, 唉....

      刪除