11.15.2013

DIY game

有咗B Be之後,夜晚又要去返洗手間,
返到去又瞓唔返添。。。唉
有時就會上吓網(平時都冇咩時間上網喇)
就好快瞓得返。。。
見到有個媽媽分享DIY遊戲比啲小朋友
好好喎。。唔複雜又平
我都簡簡單單試吓先

認顏色
買咗啲手工紙業$12
攞返玩緊嘅兜要同啲手工紙一樣顏色

之後就一張一張比佢,同佢講呢個係紅色,

叫佢放入同一色兜到
(婆婆做咗助教)

一開始時,我先比一隻色,先放哂一隻色,
然後先再講第二隻色,最後先大兜亂,
叫佢自己入。
其實佢都已經識紅色/白色/黃色,
不過唔係好叻,有時會撈亂,
希望玩咗呢個之後會再有進步。

玩玩吓佢又你班埋啲兄弟嚟一齊玩,果然有情義呀

我又會叫佢比張紅色巴C,比張藍色仔仔
又可以多個玩法~

分長短
喺屋企邏咗啲飲筒,剪開長同短

之後搵兩個器皿比佢裝,我比兩支飲筒佢睇,
一支係長,另一支就係短
(要有比較先會有長短之分架, 所以要show兩支比佢睇)

不停咁講呢支係長,呢支係短。
然後就叫佢攞長嘅入落樽到

短嘅入落另一隻兜

玩得一陣,又要轉吓,叫佢派啲飲筒比啲兄弟。

比支長嘅woody

比支短嘅恐龍

玩咗十分鐘,未係好識,明天再努力,
玩到悶就攞支飲筒嚟飲。。。=_=

之後仲全部一齊飲添。。wakaka

24 則留言:

  1. 好OK喎,唔使突登買教材,又教到小朋友嘢,而且會易入腦,我第時都要學吓你呢招先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。唔使買咁多野, 手公紙仔又平,啲野喺屋企有咩就攞咩嚟用

      刪除
  2. 又幾好wor! thanks for sharing呀!

    回覆刪除
  3. 嘩...呢個教學都唔錯啵, 真係多謝你既分享呀~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使客氣,我都係睇人地啲post講,再搵啲簡單嘅實行。
      仲整緊啲麻煩少少嘅,遲啲再分享

      刪除
  4. so gd!! apple 認顏色唔係好叻, 咁我都咁樣教佢先. Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單又容易~
      其實小檬都係半筒水。。哈哈

      刪除
  5. Lei 2個遊戲都唔錯喎, 等我又返去同瑤瑤豬玩下~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀。。。又可以係親子遊戲

      刪除
  6. Thanks for share~
    好好既DIY Game 呀~
    唔知晉晉玩得未呢~
    我地教緊第一隻色jar (紅色)

    回覆刪除
    回覆
    1. 晉晉豬啱啱過一歲可能快咗啲,不過淨係教一隻色唔識都冇壞,可以當親子遊戲。

      我覺得起碼歲半先有啲機會識,小檬媽都係臨急抱佛腳知interview可能要考先教佢。。哈哈

      刪除
  7. 好鍾意你呢d diy games呀, 我prefer d小朋友由圍繞生活嘅嘢開始學習, 發揮創意; 好似我地細個咁, 用張被匿落檯底扮露營又玩一餐都可以好開心架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。我細個搵啲枕頭搭起當屋企呢入去啊。。好好玩

      刪除
  8. good idea!!
    其實幾時先開始識分顏色大細長短呢?我仔仲好似咩都唔知咁....

    回覆刪除
    回覆
    1. 顏色我覺得會早啲,小檬上一兩個月開始教佢顏色(因知interview有機會問,不過淨係紅色都好耐先記得,著住對白色鞋入咗腦,咩都係白色=_=)
      之前同佢玩logo都有順便教埋紅色呀。。藍色呀。到尋晚再玩,又好似識得多咗,可能之前我地講嘅野都會入咗腦。
      玩呢啲game最緊要唔好比佢覺得悶,所以我一見佢開始想走,就叫佢同班兄弟一齊玩,即刻又有返興趣
      以小檬計,大細長短我諗要遲啲先識,不過可以玩吓先,又係洗腦式,到佢自己開始識就快好多
      以上純粹個人C9意見 =p

      刪除
    2. 多謝你既意見呀!! 都等我有概念知阿仔大概幾時要識咩, 雖然知道個個B唔同... 似乎平時都要繼續好似傻婆咁, 明知佢未識分都要KEEP住講, 潛移物化~ =)

      刪除
  9. 個GAME 幾好WOW, 等我又試下, 其實唔一定買貴玩具俾佢地玩先開心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有各好,有時都要玩吓呢啲低B遊戲 =p

      刪除
  10. 回覆
    1. 好容易整架。。我都冇咩時間整d複雜野

      刪除
  11. 依啲DIY教具唔錯喎!好搞笑,成班兄弟一齊望住小檬玩戲XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日拎埋成班兄弟陪佢玩架

      刪除