11.25.2013

B be@24W

@18/11/2013.

原來照結構到今次產檢已經有成個月,
湊住一個有第二個時間過得真係唔經唔覺咁快! 

今個月情況,去廁所好密,上胎都唔會咁密,真係呢頭去完果頭又想去!唔通真係女係低d嘅關係?! 尾龍骨開始有d痛!兩邊腰位都係~

今次B be都好乖,好合作,之前照結構話驚個腎太咗啲嘅問題都應該冇事,今次睇好正常醫生話BB嘅size都正常合格
有一日個肚好實,問返醫生又話冇咩,點解會咁呢?

B be 要乖乖呀!


PS 小檬今次喺診所好曳!周圍走,又去斟水機d水,入到去又扭落地!下次真係要考慮下仲帶唔蒂佢去!
不過我諗我都係唔捨得扔低佢架喇!

15 則留言:

  1. 我諗唔關仔女事, 應該係因為第2 胎

    回覆刪除
  2. 我都覺得係第二胎關係

    回覆刪除
    回覆
    1. 你幾快就生完。。可以活動自如!!好羨慕

      刪除
  3. 24W 個肚開始實都唔出奇呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 小檬果時我都未試過,所以唔知。。你都試過?

      刪除
    2. 我都有試过实过幾次,但好似在后期!

      刪除
    3. 我反而好似未試過!

      刪除
  4. 咁快 24W 喇,,,,時間過得真係快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好快,可能因為湊住小檬啦

      刪除
  5. 可能係第二胎早d開始假宮縮呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我第一胎未試過,所以有啲驚。。連行都好難行。

      刪除
  6. 放鬆d ar~ gen mama 😘

    回覆刪除
  7. 如果肚實太密就小心D,因為醫生提過2X W不應太早肚實,應該大約好似我咁3X W就成日都實,但如果你一次半次就休息下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 果次之後又好似冇喇。。。你進入倒數階段喇!

      刪除