11.28.2013

包包人~

我地去honey moon 已經買咗啲麵包超人嘅產品比小檬。

但到佢大個咗啲識啲卡通characteer之後,都冇話對包包人好有興趣
(小檬講唔到四個音嘅名,所以佢自行改叫做包包人) 

呢排攞返啲冬天衫著,有一件包包人衫仔,佢一著就好好鍾意,係咁叫包包人呀。。。包包人呀。 

有一日瞓醒同佢換衫去婆婆屋企,佢居然唔肯除。。喊哂都要著住,於是算啦,唔換喇。(只係件衫袖有啲啲短)著返件外套啦。。。佢都唔肯,話遮住包包人喎!! 

放工返到屋婆婆話佢連沖涼都唔肯除,好辛苦先氹到佢除,都要放喺則邊見都先安樂。 到第二日,佢去婆婆到瞓教嘅時候又扭要包包人,唔係唔肯瞓! 

都唔知道點解突然又咁鍾意包包人,立即搵返隻公仔出嚟先。。就攬住好friend喇!! 


希望下星期interview唔好又扭著包包人喇!!

14 則留言:

  1. 小檬: 件包包人衫真係咁靚, 可唔可以SHOW俾EE睇下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀EE。。真係好靚架!媽媽又唔記得影

      刪除
  2. 小檬變心唔攬胡迪啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。見異思遷。我都唔想睇住佢咁

      刪除
  3. 花心檬呀, 佢明明係胡廸fans 嚟架喎

    回覆刪除
  4. 胡迪好慘架, 不如包包人同胡迪一齊攬啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果可以,我諗佢拎哂成班兄弟出去呀。。可惜佢呀媽只係比佢拎住一隻,因為有時會變咗呀媽攞

      刪除
  5. 乜小檬咁花心架

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能跟得啲哥哥多。。。

      刪除
  6. 哈哈,依排寵幸包包人,咁woody佢地呢?

    回覆刪除
  7. 哦...小檬你變心﹗好兄弟點算呀﹗

    回覆刪除
  8. 哈哈,小檬好攪笑,唔換衫會變污jo貓架

    回覆刪除
  9. 小檬媽媽,你好呀!
    我是 Yes-Parents.com 的Bobo, 我們想邀請你參加博客活動呀, 並希望能與你詳談, 歡迎與我聯絡, 電話 3583 1212 / 電郵 marketing@yes-parents.com

    回覆刪除