11.11.2013

Tea Buffet @ K11 Hyatt

上星期同檬爸食完迪迪尼High Tea 之後,今次係約咗我表姐

我地早咗到,要3:30先可以開始,
即刻影吓相先。

呢到啲餐具好靚呀。。係peter rabbit 架。。

如果呀仔唔係啲胡迪fans,
我實買呢套比佢˜
(E。。可以買比B be 用喎)

未開始先興奮~


別人笑我太瘋癲

我笑他人看不穿~

真係笑到呢~

好鍾意玩餐具

所以通常餐廳嘅都比佢攞嚟玩

我嬌悄嘛?

食物方面,淨係影咗兩張


因為就掛住食。。。
其實我不嬲唔係太好buffet,
自己食得又唔多,又唔係咁多款啱食。但係呢到嘅tea buffet 
又好多嘢我都鍾意食。
又好食喎。。
因為早前朗豪supper card member關係,喺我生日送咗個buffet比我,
我地食咗夜晚,其他麻麻,
淨係又個鵝干好味啲

小檬食粟米

原來有Chinese Tea飲

同表E Ma玩,笑到儍咗
多謝表E ma餐tea! 

之後就去咗樓上蜥蝪B支持表E姨丈



呢間係第一間蜥蝪B嘅音樂店,
由佢一手一腳負責,
呢日仲落場做DJ打碟~ 
果到有得聽住音樂飲住咖啡,
落地玻璃,環境都幾好,
不過就淨係啱啲hea人,
我地呢啲湊住隻坐唔定嘅BB,
真係唔會坐得耐。


 表姨丈話希望小檬大個都鍾意音樂, 
我話佢而家都成日聽ABC架喇
。。哈哈
仲開始識跟住唱添!

18 則留言:

  1. 呢間tea buffet 我好一般, d位好迫呢. waklaka!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺?其實我唔係成日食buffet,可能我坐單邊窗口位,都OK。上次朗豪上咗platform啲位,迫到我唔敢行出行入添

      刪除
  2. 俾佢食栗米可以玩好耐, 咁就有時間自己食下野:P

    回覆刪除
  3. 小檬真係好嬌俏....遲下妹妹都一樣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。等小檬教妹妹

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈。。。小小唔怕嘅,我都係溝到好淡嘅

      刪除
  5. gen mama你影小檬影得好好呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝先。佢而家郁嚟郁去真係好難影架。。。

      刪除
  6. 唔係你講,真係唔知K11有這個TEA BUFFET。

    回覆刪除
  7. 小檬咬手指果張,嬌悄過好多女仔添啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係?唔同佢要反串? =p

      刪除
  8. 引用埋唐伯虎詩句...媽媽果然好文彩!
    加埋小檬的表情真係好到極~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。呢啲係睇周星星啲戲學返嚟嘅文采。有咩叻喎。
      不過佢真係笑得好狂野

      刪除