11.12.2013

N班大作戰~小小總結

開始咗一段時間,

睇吓啲統計數字先~

已Interview :2間
收到offer :2間(有100%!!哈哈,因只係in咗兩間) 
等interview:有5間 
交留位費,暫時一間

留咗第一間比offer 嘅AM班,人人心態都係會買定個保險先。不過我都唔會留咁多間,首先真係要比錢,間間留真係唔掂,未係好心儀的offer都唔會留。 

睇到啲細B家長會話大B有咁多offer就唔好留咁多,我都好同意,如果已經有心儀offer嘅, 我都唔會間間留,但個個家長諗法唔同,講到底都只係想個小朋友有間自己心儀嘅學校收,但其實又係咪啲家長想留咁多嘅呢。。個制度跟本有問題,再加之前啲雙非新聞咁洶湧,住邊區都好似啲驚冇位。唉。。總之就辛苦父母啦
以上只有係我C9仔小小心聲。 

啱啱收到一間學校嘅interview時間,

朝早8:40。。。

計埋行車泊車時間應該要6:00至6:30起身,仲要係冬天時間。。

又一次挑戰喇! 

42 則留言:

  1. 小檬好叻仔,兩間都收,同埋有offer, gen mama都可以放鬆點

    回覆刪除
  2. 小檬好叻仔呀..in兩間兩間都收晒, 咁媽媽就起碼可以唔洗擔心無書讀先啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔擔心嘅。講真嘅,如果冇咪玩吓PG,到N班先算。有啲野你迫到迫唔嚟,不可強求

      刪除
  3. 好勁呀~ 百發百中呀~
    加油~ 作為父母, 梗係想再in 間再好D架啦~ 沒有最好, 只有更好~
    哩間8:40 am , 真係有D早喎......

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲啲果啲難入好多架喇。。應該唔可以保持呢個紀錄
      係呀。。做父母嘅,梗係想比最好嘅佢,不過而家啲情況攪到我地頭都大哂! 你地都加油呀~
      直情係想迫我放棄,不過呢間係心儀一間,所以檬爸應該會五點stand by 叫醒我。。哈哈

      刪除
  4. 有學校收... 仲要係AM班... 無問題啦!叻仔!

    回覆刪除
  5. 小檬咁醒,我相信佢會keep住100%成功率囉 ^^
    我報果間都未interview呀,見到大家都有offer真係有啲心急 =.="

    回覆刪除
    回覆
    1. in 埋後面果啲百分比即時下跌一大截 =p
      未in梗係未有啦。。比啲信心啦。。一定有嘅

      刪除
  6. 係咪SSP 嗰間呀? 咁早GE??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係SSP呀。
      係啦。。我真係好擔心自己唔願起身呀。嗚嗚

      刪除
  7. 100% , 小檬真係好叻呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. in 埋後面果啲百分比即時下跌一大截 =p

      刪除
  8. 檬檬人見人愛, 間間都爭住收, 叻仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?咁我之後果啲都安樂哂喇..wakaka

      刪除
  9. 小檬好勁呀, 命中100%!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. in 埋後面果啲百分比即時下跌一大截 =p

      刪除
  10. 小檬真係好叻,百發百中!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. in 埋後面果啲百分比即時下跌一大截 =p

      刪除
  11. 祝小檬晨早流流都精精靈靈醒醒目目!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks 木木媽 ~
      我諗都應該祝呀媽媽醒醒目目,唔好懶床 =p

      刪除
  12. 小檬SURE WIN! EE 支持你 (同你DADDY MAMMY)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝豬髀媽EE,爸爸媽媽都"巧簡東哦" ~~

      刪除
  13. 小檬好叻呀,100%中,繼續呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!
      哈哈,其實係不能盡信的數字

      刪除
  14. 恭喜,叻叻,留左邊間呀?

    回覆刪除
  15. 恭喜gen mama ~ 小檬好叻仔呀

    回覆刪除
  16. 咁你吾駛怕小檬無書讀啦!

    回覆刪除
  17. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  18. 嘩... 8:40! 對大人細路都係一個挑戰啊~~ 祝你地果日精精靈靈KEEP住個成功率!! ^^
    BTW, 你會俾小檬讀全日定半日?因為都諗緊生唔生多個, 讀全日的話公公婆婆好湊D, 讀半日就阿仔無咁辛苦... hee... 不過so far都未有全日班既offer... =P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到個時間已經想暈
      我地諗住都係半日咋,唔想一開始就成日要返學,比啲時間佢適應。
      你講得啱返全日湊佢果個就可以唞吓,睇家庭情況啦,湊佢果個舒服都好緊要!
      btw祝你快啲bingo :)

      刪除
    2. 其實我自己同公公婆婆都prefer佢返半日多, 但又怕多一個時會湊得辛苦... anyway,offer果度順其自然啦, 話唔定無全日收佢...XD
      btw, 我仲避緊未開工, 係都下年先, 要計準時間生個大B.... ai... 依家做父母真慘, 生B都要計時間... ><

      刪除
  19. 小檬好叻仔呀!龍BB係細B,我都開始有DD擔心!
    8:40am 真係勁早,可能太多人輪in……

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔擔心得咁多,你有冇報oasis?我感覺佢都應該會收細B,有冇試吓?

      刪除
  20. 小檬好叻呀...
    Lei 間我都有報, in 9:00, 已經覺得好早, 估唔到你仲早...
    加油呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。我真係唔知點解要咁早! 呀Q啲諗咪早啲唔使等囉。。你9點已經好啲架喇

      刪除
  21. st cat 咁難入都入倒, 勁呀, 遲d會唔會見到kelly呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都未入到,去interview咋! 不過都唔會抱太大期望

      刪除
  22. 都話小檬叻仔架啦!

    回覆刪除