11.28.2013

Cova蛋糕

@26/11

小檬爸爸嘅手提電話公司對佢好好,年年都寄張生日咭比佢,仲要有禮物揀,紅酒,cova蛋糕。。。樣樣都唔係cheap野。 

今次我地揀咗Cova蛋糕,尋晚當同小檬慶祝22M個月大。 換咗小檬最鍾意嘅藍莓蛋糕。

影吓相先啦。。。 


比埋蠟燭我地,點埋佢喇!


突然間自己錫我,真sweet!

吹爉燭

呼~


成功喇,咪哂眼!

喺木木玩具練習咗咁耐切開,就比佢試吓啦!!! 
(其實吹爉燭之前已經比佢試下切)
 
佢一吓就好快咁切落去,再嚟就好似斬燒肉咁。大刀大刀咁斬。。。。 

好在阻止得快,唔係個蛋糕就變成蛋糕碎喇!

呢個蛋糕唔甜,好好食!!多謝數馬窿~ (唔知點解我果時又冇,淨係老公有)

 P.s啲相嘅質素好差。。麻煩有關當局改善一吓

14 則留言:

  1. i like cova, yummy~~~

    回覆刪除
  2. 我諗你要提下有關當局抹下個電話鏡頭啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。其實個電話係我嘅。不過我今日影都冇事呀
      我會將所有責任歸咎如有關人士架喇

      刪除
  3. 好明顯papa係vip 所以先至有野送la ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好肯定佢係,因為工作需要,佢個電話用量真係好高,不過只係同客傾電話,其他啲function 都冇咩用過

      刪除
  4. 有咁正既野送~~ 一定係尊貴vip!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好肯定佢係,因為工作需要,佢個電話用量真係好高,不過只係同客傾電話,其他啲function 都冇咩用過

      刪除
  5. 嘩,你老公梗係vip啦,送啲咁正嘅野,cova蛋糕好味啊(口水ing)

    回覆刪除
  6. 要係尊貴嘅VIP先有㗎﹗年中賺唔少所以一年點都要回贈返一次﹗

    回覆刪除
  7. 小檬爸爸真係vip至可以每年都有咁好嘅禮物

    回覆刪除
  8. 好正呀~~ 我之前有朋友又係高用量客戶就有架喇~~好正既cova cake ar ! 小檬就黎做大佬真係唔同d既~~叻仔~

    回覆刪除
  9. 識得切蛋糕, 好叻呀!!!

    回覆刪除
  10. 斬燒肉咁斬個蛋糕, 我幻想到當時的情景, 應該勁爆笑...haha

    回覆刪除
  11. 小檬豪邁的一刀好MAN!哈哈! gen mama,可唔可以都add我係你side bar的"my blogger"呀? (手指篤篤...)同埋,你個舊blog點?

    回覆刪除