11.07.2013

新鞋落地

趁未係咁凍,涼涼地,著條短褲仔襯呢一對高筒鞋,型哂! 


我隻腳好細,所以好鍾意買鞋,因唔係成日要啱款又有size嘅,見到就好想
(藉口。。好似冇咩關係哈哈。。。) 
到小檬我都好鍾意買鞋比佢,舊年夏天喺海港城有間賣童裝減價,果時都唔知呢對應該買咩碼,因為有毛毛邊,要喺冬天著,萬一唔啱著都夏天著又唔得,所以好難預!! 

好在今季攞出嚟著,就大咗少少,都算好啱架喇!!


yeah。。呢對三間喺香港嘅專門店都冇見過,應該喺日版嚟嘅。。
仲要減咗後百幾蚊,真係開心C!




20 則留言:

  1. 型呀, 點解我買唔到呢D又抵又靚既鞋, BB隻腳大得快, 下下買3,4 百蚊真係好浪費=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間童裝好似叫咩butter。。之前喺Dr Kong隔離。而家執左喇
      有時買到又平又靚嘅野,真係撞啱,你去搵就未必會搵到!
      太貴我都未必捨得買=p

      刪除
  2. 呢間童裝好似叫咩butter。。之前喺Dr Kong隔離。而家執左喇
    有時買到又平又靚嘅野,真係撞啱,你去搵就未必會搵到!
    太貴我都未必捨得買=p

    回覆刪除
  3. 堅抵呀!! 我都好鐘意買鞋比個仔! 我贊同啱又抵要買定, 不然想買就買唔番咁平ga喇~

    回覆刪除
    回覆

    1. 不過預尺碼真係難啲囉,有時真係考眼光!

      刪除
  4. 型呀~~~
    我自己都幾十對鞋,我個仔又係...勁多鞋..HAHA
    你第日生左妹妹..應該仲CRAZY呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家個鞋櫃已經全部係我啲鞋,老公得兩對都冇位放。。。我都唔敢想像之後點....

      刪除
  5. 而家個鞋櫃已經全部係我啲鞋,老公得兩對都冇位放。。。我都唔敢想像之後點....

    回覆刪除
  6. 小檬加三間鞋,好型仔喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲又平又靚真係可遇不可求

      刪除
  7. 百幾蚊真係抵喎,我都想搵依啲又平又靚o既鞋仔呀 >3<

    回覆刪除
    回覆
    1. 要靠緣份。。。同埋多啲哨街

      刪除
  8. 嘩, 正wor, 好抵又型仔呀!!!

    回覆刪除
  9. 百幾蚊又幾抵喎!! 宜家 d 小朋友鞋真係貴到呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦。。又唔敢買平啲, 驚質量唔好,驚著壞腳就麻煩

      刪除