11.17.2013

N班大作戰~3rd Interview

今日嘅interview 喺四點,瞓醒晏教出去都唔係好醒目,
因為之前唔肯瞓,瞓得唔多,去到都有d呆=_=


呢間學校interview分兩part, 
一位家長去見校長,一位就陪住小朋友。

我派咗檬爸去見校長,佢一表人材,學識廣博 (擦下鞋先唔係下次唔肯去=p)
應該好過我呢個C9仔去,
但估唔到跟本連一句說話都唔使講,
凈係一排家長坐喺度填問卷.....
問題係大熱嘅問題,學校叫唔好向透露喎。。。
(呢間學校唔鍾意家長講咁多出嚟,所以我唔開學校名喇!)

我就陪住小檬,首先係circle time,唱下歌仔,
小檬仲係有d呆,唔係好投入,不過都有拍下手仔

玩咗十分鐘之後就入房interview
一張枱有四位小朋友,我果張只得三個,
老師攞咗積木比兩位小朋友,第三位就玩住車仔先
老師叫小檬疊高佢,佢疊咗三粒就跌咗,又嚟過。
好快又疊到。好在老師都望到佢疊完

老師又考其他小朋友,
之後砌數字形狀板。
第一。二個都好快砌好,
小檬都砌完,老師都未望過佢一眼,
因為望緊第二個小朋友
佢又拆返,又玩過,
我驚老師以為佢唔識砌,攪咁耐,
唯有話你砌完喇?!話比老師聽啦!!!
到第三個,有兩個都係波浪型,
佢調轉咗,老師都有提佢,

最後就比三個水果,叫佢比條香蕉媽咪食,
再比個蘋果老師,小檬都有做到!

一個老師對三個小朋友(我諗四個仲難)
感覺佢本唔可能咁容易知道小朋友嘅程度

唔知點解感覺唔到呢次interview係考緊小檬。。
反而好似揀緊家長父母多啲。

呢間都算係好學校,我有去佢地嘅家長簡介日
都覺得唔錯嘅。
如果佢收,都有可能考慮會讀。
(真心,不是囂張,因為㨂每間學校, 
都有其他因素考慮) 

In 完食咗個O華田木糠布甸 
好味!





18 則留言:

  1. 小檬咁叻叻可愛,面試對小檬黎講應該冇難度呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實就唔係好難,不過我真係覺得個miss跟本係hea住in啲小朋友。所以interview 只係好咁以做吓樣,唔太差,如果揀中父母都已經收

      刪除
  2. 小檬既表現好好

    回覆刪除
  3. 好叻呀, 有得揀, 我好驚到我果時一間都冇....

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔擔心得咁多,年年情況都唔同

      刪除
  4. 其實揀家長父母一D都唔奇, 個小朋友咁細個IN得D咩... ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係。。。所以interview都係平常心,唔使太緊張嘅

      刪除
  5. 小檬好叻仔呀,打扮都好型呢 ^33^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,媽媽不忘同佢扮靚靚仔

      刪除
  6. 小檬真係好叻,睇嚟今次都收硬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想係要睇吓我地兩個嘅profile佢地like唔like

      刪除
  7. 小檬好叻呀... LEI間應該都冇問題啦~

    回覆刪除
  8. 小檬表現好好喎!叻叻!祝成功!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦。。不過都係平常心啦。

      刪除
  9. 小檬咁叻,又可愛,大把學校搶住收

    回覆刪除