9.18.2015

小檬 1st English Show & Tell @ K1

小檬返咗K1大約一個月,由於都係同一間學校
所以都唔使點適應只係要適應下午班時間。

而家放學返嚟婆婆比少少野食吓就nap time,
跟住一個鐘咁上吓就會起身食晚飯。
夜晚會大約十點幾瞓,瞓到第二朝九點幾十點。

普通話方面,照顧周到嘅學校由要用嘅物品開始教, 已經識點講
已經明白老師嘅指示同學仔啲名都已經記得到。
上學期佢如果聽懂哂已經好好

功課方面,冇咩增加,都係一星期一樣,
英文油顏色同搜集圖片貼。
唯一唔同就係會係課堂上自己做普通同英文功課,
冇家長幫, 有冇做錯即時見真彰~
so far 返黎見到都係啱嘅

升上K1,開始有show and tell
知道開始都而家大大話話都練習咗成"三 /四次。哈哈
因為每次叫練習呢。。都話一陣先,或者冇理正經
我後來都採取放棄態度,有老師同學在場,
如果唔識或者講得唔好
都要比佢自己感受吓,等佢第日主動練習。

今日學校生日會咁啱輪到小檬
今朝返工之前同佢練習最後一次

學校只會影相片返嚟,唔知佢講得好唔好呢??
不過好唔好都係其次
肯踏出第一步對住成班同學仔講已經係好好嘅經驗!!

加油呀~

11 則留言:

  1. "普通話方面,照顧周到嘅學校由要用嘅物品開始教, 已經識點講 已經明白老師嘅指示,同學仔啲名都已經記得到。" <--- 小濛好叻叻呀, 我囡返咗 K1 都成 3 星期, 仲未講到同學仔嘅名比我聽, 次次問親佢今日學咗咩,講得最多嘅係 "Good afternoon teacher Good afternoon classmate Goodbye Teacher Goodbye Classmate See you tomorrow" 真係比佢激 c 我,我都好期待我囡有日好似小濛咁叻, 講到學校嘅比我知, 同埋講得咁流利~

    回覆刪除
    回覆
    1. 學校教我哋唔好問佢地做咗咩,學咗咩,因為小朋友唔識講係好正常嘅。
      好似我哋學校有網站一齊睇返啲相,再問吓佢地就可以知道佢地做咩。如果冇,就多啲同佢地傾計,慢慢佢地講吓講吓就會講到喺學校做咗咩架喇

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除



    3. Sharon18.9.15

      我哋間學校有影相, 但無放上網呀, 要到一個學期完結先派本"我的成長冊"比家長睇, 到時先問, 阿囡都唔記得晒了~

      我都有同阿囡傾計呀, 佢多數話到比我知當日食乜茶點, 同埋上面講果幾句英文咁 lor, ha ha....

      刪除
    4. 搭咀,我多數都係問埋D無聊嘢,例如今日有無人賴尿,有無人喊或者唔乖,老師有無讚你,下午茶食咗咩,同同學玩咗咩玩具,老師著咗咩色衫咁,我經驗係問佢學咗咩十問九唔答或hea答,但無謂嘢佢哋答得快而準,然後先慢慢滲D正經嘢,例如學咗咩歌叫佢唱來聽,或者上堂有無老師問咗佢咩問題咁,之後講吓講吓再加媽媽group D口供夾埋,就知佢喺學校搞過咩㗎啦

      刪除
    5. 係呀。。其實唔使好刻意問。老師話好似問我哋返工做左啲咩,我哋都唔識點答啦。。。哈哈,傾吓傾吓就知多啲架喇

      刪除
    6. 好,等我試下你哋講嘅方法先,多謝兩位媽媽嘅分享~

      刪除
  2. 講得好好呀~ 檬檬好有語言天份, 叻仔
    多謝檬媽分享話 --學校教我哋唔好問佢地做咗咩,學咗咩,因為小朋友唔識講係好正常嘅
    因為蛇仔明返學到依家, 問親佢學校學咗乜佢都唔睬我, 搞到我沮喪又唔知佢係咪吸收唔到, 聽見你分享我試吓換吓個方式同佢套吓料先

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛇仔明仲要係N班更加,小檬果時都未係好講到架。。比啲時間佢地啦~
      有時我都放手,諗人生流流,我都唔可能佢咩野都知道,總之佢開心快樂就得

      刪除
  3. 小檬好叻仔,單計有勇氣行出來對住全班同學,未開聲已經好勁,開埋聲講得咁好實在係無得輸

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個喺屋企嘅練習版本冇同學冇老師就好似好勁,都講到哂要講嘅野。返到學校係點就唔知喇!

      刪除