9.14.2015

妹妹豬返Playgroup

唔返唔返終需返!! 

小檬哥哥果時上咗一期8堂PG,
都算肯坐定定嘅小檬嚟講,都冇咩問題,
而PG對於N班嘅面試有好大幫助咩?又唔覺好大,
不過都可能有幫到吓,因為都算去一啲陌生環境,
有啲老師嘅人要比啲指示,學吓坐定定~ 

而坐定定呢part呢,妹妹豬真係要改善吓,
於是都終於的起心干同佢返PG。
由於懶嘅關係,而小檬哥哥果間都OK吖,
於是就唔揀喇,報返佢就算~

小檬哥哥玩住等妹妹

啱妹妹豬嘅年齡時段堂嘅老師係外籍男士
(即gwai lo,我字眼唔可以太粗俗)
妹妹豬對於陌生人通常用一兩分鐘適應,
一入到去都肯喺軟墊坐,
我就拖住佢手仔比啲安全感佢啦。。

大家小朋友打吓招呼,聽吓teacher講吓,
頭半段都肯坐定,其他小朋友示範完,
就到妹妹豬第一次去試將啲faces拍拍到板上面,

好在都算識

teacher 好浮誇咁讚佢。

上半堂好似都順利,不過到下半堂,已經冇耐性,
有時行咗出去,有時行去門口,有時捉住我手示意要出去。
可能知道哥哥同爸爸喺出面玩
其他小朋友有啲有走嚟走去,有啲又好乖。。。

整體嚟講係我好累~ 到最後十分鐘就喊起嚟,
當然唔係我喊,係妹妹喊!
不過如果可以我都想喊

突然好掛住小檬。。。
因為佢好肯定自己上堂,由PG肯坐定,
到返學或者興趣班。。全部都可以好獨咁自己一個人上
(上畫畫班同TKD都見過小朋友喊扭要媽媽陪)
見到咁,小檬嘅獨立成真係好強
唔使我操心!!!!!!
(轉咗讚哥哥添)

妹妹豬,雖然係咁,媽咪都一樣會好有心機陪你上堂,
希望你可以好快適應 
或者叫爸爸陪你上。。haha

努力呀~

9 則留言:

  1. 果時嘅小濛真係好叻叻呀, 細細個就係坐定定, 又獨立, 又唔扭計~

    不過, 妹妹豬係女仔嚟嘛, 點都會有小小 "小姐脾氣" 嘅, 希望上完 PG , 會有所改善啦~

    回覆刪除
  2. 女仔可能嗲啲呢, haha
    檬檬實在太太太太乖, 好難追到哥哥呢個standard, 我覺得妹妹表現都唔錯呀, 成日笑笑口

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係。。小檬係神級水準~ wakaka

      刪除
  3. 第一堂姐,慢慢妹妹豬都會好似哥哥表現咁好,不過講真妹妹豬同小檬係明顯兩個唔同性格來,妹妹豬明走熱情路線又鐘意笑,用冧功可能又殺出另一個新天地呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。每個小朋友性格都唔一樣,又要用第二套黎教~懶啲都唔得

      刪除
  4. 各有性格,各有長處,媽媽加油!
    其實真係小檬太乖,妹妹都好正常架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係,其實係哥哥唔正常!哈哈!

      刪除
  5. 女仔嗲d嘛,妹妹豬上堂上得好開心呀,見到佢笑得好甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑得好甜果啲係落堂之後影架。。哈哈

      刪除