9.25.2015

小檬中秋綵燈會@K1

一年一度的中秋節又來臨~

小檬學校今天舉行綵燈會,一如以往,
都係可以穿著便服或者中國服返學。
小檬之前買落嘅中國服已經唔啱著~
(yeah~ 有高到呀~)
所以媽咪我都周圍物色,慳時間,
當然上偉大嘅淘寶啦~
不過搵極都唔啱,
晚晚碌得一陣又眼瞓ZzzZzz
 終於淘咗呢件

哇,收到之後,發覺好浮誇呀~ 
隻色太鮮喇~同圖片有差別,不過影相啲色係會dull啲。
其實隻色真係好醒神,不過件衫對小檬黎講又好似太大件,
呢日試又懶,冇著返條長褲
條龍好似太勁~
個樣咁得戚, 有啲似果啲拿督。。哈哈哈哈

小檬爸爸話都OK啦。。。但小檬媽心就想搵過件!
終於比我搵到呢件~ 

有請。。功夫小

其實一套有埋褲, 不過成套大over喇,
都係襯吓牛仔褲好啲

今朝返工之前同佢落去影張相,
跟住就同婆婆去食Brunch。
扮下送佢返學先~

仲要拎住個大過自己嘅燈籠返去。

我話會唔會大得滯呀??
佢話Elza喺校車可以自己坐一個位喎。。。

15 則留言:

  1. 小檬真係著咩都咁好睇,第二套好正,好在你再去買 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。多謝你一直比料我,錫哂你!

      刪除
  2. 我鐘意第二件,好有形

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,太富貴都係唔得,哈哈

      刪除
  3. 功夫果件型仔D呀~ 原來小檬都係frozen fans?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。功夫型仔啲。。好過拿督!
      小檬睇完套戲之後就鍾意咗Elsa

      刪除
  4. 估唔到小檬都係ELZA 粉絲

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。佢好鍾意睇套戲,其實都幾好睇嘅

      刪除
  5. 好鍾意小檬影相會微笑。
    點解會係elsa燈籠嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 前個星期我哋去探舊鄰居,呀朱太婆婆比佢地自己揀燈籠就買左elsa

      小檬睇完套戲之後就鍾意咗Elsa,上一次show and tell已經帶elsa,老師都有乘機教啲小朋友,其實男仔都可以鍾意elsa,女仔都可以鍾意thomas火車。

      刪除
  6. 估唔到小檬都鍾意 Frozen~

    件功夫衫好靚呀, 小檬著起好醒目~

    回覆刪除
  7. 小矇好型,拎埋個elsa燈籠就加點可愛。

    回覆刪除
  8. 型就唔使講啦,但拎Elsa燈籠真係估佢唔到喎

    回覆刪除
  9. 我個仔0個套係响廟街買!

    回覆刪除
  10. 好有型,不過襯ELSA燈籠就變得可愛左。

    回覆刪除