9.09.2015

妹妹豬~ N班大作戰

收到呢張學生相,
妹妹豬嘅N班大作戰
正式開始~

選校心水~ 
對啲學校都熟悉咗,已經有一個框架,
唔似小檬果時咁要做大搜查。
有新手媽咪問我點去揀?
其實我就分開三種類型,
第一類,近屋企,容易入,打定底。
第二類,要揀真係鍾意嘅,地點都要自己接受到,
真係入咗都會讀嘅。
第三類,大家口中好難入自己都算鍾意嘅學校,
真係唔讀到都去in吓見識吓,睇吓啲小朋友同家長係點。

面試練習~
手抓板認動物入型狀~ OK
認顏色~ 識識地, 比小檬果時一啲都唔識叻啲。
推車車~ OK仲加埋自己發wu一聲
坐定定~ 應該係妹妹豬最難攪嘅一項,
所以終於都報咗啲PG比佢上吓,希望有改善。

對我嚟講,所有學校嘅interview就係練習面試嘅好機會!!
因為我嘅目標學校喺最遲面試嘅一間。

心情:
因為有咗小檬嘅經驗,我地知道個情況係點,
今次冇之前小檬咁緊張, 冇咩特別準備。。。
於是影學生相就拖得就拖
唔同嘅地方係今次嘅目標好清晰。
唔緊張唔代表冇壓力
亦因為目標只係一個,我感到嘅壓力就更加大
目標當然係哥哥間學校,學校主要係睇小朋友表現,
所以有哥哥讀唔代表妹妹豬一定入到。

其實妹妹豬讀邊間都係其次,如果兩兄妹唔同學校,
到時啲活動日期/放假日期/交功課時間/
學校制度/安排請假日期
全部唔同!!!!!
我淨係諗起都已經頭痛!!!!
真係唔明,點解小朋友讀書挑戰嘅要係媽媽呢???

都係睇返我嘅collection放鬆吓先~

妹妹大包包面都唔咁勁喇

小檬越拉越長就越瘦

N班路上,我並不孤軍!
媽媽們,大家加油~

16 則留言:

  1. 我今年報N都好Hae, 最好條路就係可以跟住家姐咁行~
    可惜今次遲左少少報救世軍, 所以都未必入得番去讀N添啵, 唉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解唔早啲報嘅?又係因為懶?

      刪除
  2. 妹妹豬呢張相掂呀, 笑容又夠真, 實會令學校嘅老師留下印象~

    希望妹妹豬入到哥哥間學校, 咁媽媽就唔駛煩喇~

    如果真係入到, 你會揀同哥哥一樣返下午班?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該會,如果唔係一個上,一個下仲難攪

      刪除
  3. 加油呀! (我今年終於可以休戰... 太好)

    回覆刪除
  4. 加油呀,我只可以係遙遠支持hk d 媽媽s

    回覆刪除
  5. 檬媽都話妹妹豬仲叻過小檬,返去playgroup學埋坐定定(唔知用食物利誘得唔得?!),面試就冇難度啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時interview嘅野真係好睇彩數~
      我都唔知出口食物得唔得。。你知啦。。佢可能唔夠喉仲扭就煩

      刪除
  6. 得閒帶埋妹妹豬去哥哥學校到接放學見吓老師,可能都有幫助㗎﹗加油﹗加油﹗

    回覆刪除
    回覆

    1. 我會呀。。等佢熟悉吓啲環境先~多謝你嘅意見啊~

      刪除
  7. 眨下眼, 妹妹都返學喇, 時間好似過得好快咁...
    原來兩兄妹細個時都好包包, 好得意呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間真係過得好快
      係呀細時就包包,大個就扯高咗

      刪除
  8. 一齊努力的隊友!High Five!!
    你所說的所有面試題目,O仔最弱是顏色,但都叫勉強做到;
    但你知阿大少佢幾有性格,到時粒聲唔出唔理我,我就真係暈低。
    我考得再多,目標其實都非常清晰。
    希望我們也可如願!

    回覆刪除
  9. 睇番D 相,原來小檬細個時好包包呀,可愛,不過依家就靚仔啦 ^^
    妹妹一定可以入到心儀啦,一切順利喔 ^^

    回覆刪除