9.07.2015

妹妹豬學生相

話咁快妹妹豬又話要去學校面試,
要去面試,首先係交申請表, 
要交申請表,又首先要影返張學生相!

之前小檬的學生相除一張快圖靚之外, 
全部由NT大師操刀,
不過今年大師有自己嘅業務,
要就時間, 我都唔好意思阻佢搵食
本來想揾好熱門果間,但人地booking 已經full 到11月!
只怪我地太悠閒!
終於喺Facebook 見到呢間,有期就book go go go ...

喺屋企等妹妹瞓醒先出發,養足精神!

我靚唔靚呀?

一去到坐一陣就到,小檬叫聲攝影師哥哥,攝影師叔叔就即刻開心哂!
攝影師叔叔好玩得,好friendly ,
好識同小朋友玩,呢個同小朋友影相好緊要!

妹妹一坐上去有少少緊張氹下佢都未係好識笑!

跟住出bubble,情況好好多,不過太興奮,隻手不停舉高!
唯有叫爸爸同姐姐輕輕力捉住佢,我就喺攝影師叔叔個頭後面引佢笑!
好難捕捉
都係笑得好勉強!

側哂頭

呢算係好四正 

我哋輪流引佢笑,最後我拎咗頂帽扮跌於是就引到佢笑!
呢張笑得好開心

同小朋友影學生相真係好有心機
難道分十分難!
最後揀咗邊張?

答案呢到冇嘅。。因為我地都要等

18 則留言:

  1. 妹妹豬咁可愛,點影都無問題,一定好似哥哥咁間間收,要媽媽你到時煩讀邊間

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks~ 我只求一間咋。。。。

      刪除
  2. 對啊,可愛已經贏晒啦 ^^

    回覆刪除
  3. 影得好好呀~ SO CUTE~

    回覆刪除
  4. 頭果幾張, 妹妹豬做乜好似想喊咁呀?

    Btw, 星期日果日, 係海港城離遠見到你哋一家呀, 一次見剩係見你抱住妹妹豬行, 另一次見你拖住小檬行, 而 Daddy 就抱住妹妹豬~

    回覆刪除
    回覆
    1. 要佢坐定定,佢唔肯囉~
      喺?做咩唔叫我地相認呀??
      我地出去同兩位老人家食飯,小檬瞓咗未起身,我帶妹妹豬去啲化妝品count巡視業務先!

      刪除
    2. 見你同妹妹豬一齊時, 我哋係扶手電梯落緊地面, 落到嚟, 你哋已經入咗去化妝品 counter 了; 第二次見到你哋時, 我哋係你哋後面, 隔太遠, 人又多, 所以無追上去相認啦~

      刪除
  5. 我似為妹妹都係NT 影, 原來出去影呀~
    早知介紹你去我朋友度, 佢住你對面屋苑架炸~

    回覆刪除
    回覆
    1. NT哥哥假日要搵食,我屋企已經冇白色牆,要去對面契媽屋企先得,要夾三個人時間好煩。。。呢間二百就試吓囉
      淨係妹妹今次先最貴,證明我地幾重視

      刪除
  6. 妹妹笑容好正呀!

    回覆刪除
  7. 44正正幾好呀

    回覆刪除
  8. 呢間影得唔錯呀! 妹妹豬勁可愛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間都OK,個攝影好肯同小朋友玩!木木都一樣可愛呀

      刪除
  9. she's sooo cute and sweet!!

    回覆刪除