9.15.2015

當年今日

近日喜愛看飛卜的當年今日,
現今方便用手機拍下的海量相片及影片,
那裡有空閒時間可以給我坐下來慢慢看?
當年今日就把我帶到去那天,將舊相回味

今日看到這個,決定要記下來~ 
讓大家知道其實我(我們)曾經都瘦過來。。。 

到了澳門影pre wedding

待嫁少女甜絲絲

型男索女
(不需要認同,只需自我感覺良好 =p)

 期待~ 


 浪漫一刻


懷舊街道

懷舊look 

 很美的構圖
  
簡單就是美

與你相依一輩子 

當日少女

這年今日,我已經是個兩位小孩的媽媽

身形已經肥胖,面上已經有細紋,
沒有時間到美容院,卻有時間到公園。
沒有一聲抱怨,只因小朋友成長太快,
要好好享受和他們的一分一秒。

擁有你們就是我一生最幸福的事情!

Many Thanks to NT photography
You are always the BEST !!! 

31 則留言:

  1. 不論少女Gen 定係媽媽Gen, 同樣都係美女!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係美女?wakaka ~ 多謝你呀~

      刪除
  2. 無論係想當年定係今日, 檬媽都一樣咁正~

    回覆刪除
  3. 哈哈.....一樣靚呀,而且你冇咩變,又唔覺你肥左啊....
    下次穿返婚紗影,仲sweet ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。我冇勇氣再穿婚紗喇。。或者好難啱身

      刪除
  4. 無論係想當年定係今日, 檬媽都無乜大變化, 身形都唔覺有變肥呀, 仲好標準~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。不過我真係肥左。。。遮住哂咋

      刪除
  5. 喜歡你呢句: 沒有時間到美容院,卻有時間到公園。
    無變既係, gen依照好幸福 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。其實呢我係可以走去做吓facial嘅。不過又唔捨得唔走返去陪佢地

      刪除
  6. 一樣咁靚,仲要多份幸福嘅味道散發出來,無得輸

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!心情靚keep住人都靚啲

      刪除
  7. 睇你呢篇睇到我好感動啊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一寫啲小朋友呀。。媽媽呀。。。自己啲心情呀。。。我都會眼濕濕

      刪除
  8. GEN MAMA你D BLOG成日都令我好有共鳴....睇到我眼濕....好衰GA你

    回覆刪除
    回覆
    1. 講出心底話通常都好有媽咪們共鳴~

      刪除
  9. 一樣咁索, 仲添多咗好多幸福味度

    回覆刪除
  10. Gen Ma 無乜點變過, 一樣咁少女

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係啦。。老咗喇?不過都多謝你

      刪除
  11. 檬媽一樣咁靚咁瘦呀(心心眼)
    好有共鳴呀,有時間陪玩但冇時間扮靚,不過有左小朋友果種幸福感會散發出黎,我覺得媽媽們都一樣咁靚 ^^

    回覆刪除
  12. 沒有時間到美容院,卻有時間到公園。沒有一聲抱怨,只因小朋友成長太快 >> 十分認同!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。時間不等人!

      刪除
  13. 檬媽無論以前同而家,都一樣咁靚,食左防腐劑咁呀!
    雖然佢地真係握哂我d 青春感情同錢,但我諗我都心甘情願比佢地握呀!

    回覆刪除
  14. 檬媽無論以前同而家,都一樣咁靚,食左防腐劑咁呀!
    雖然佢地真係握哂我d 青春感情同錢,但我諗我都心甘情願比佢地握呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點會呀。。相比之前真係老咗喇!
      我哋甘心比佢地握哂~ wakaka

      刪除
  15. 其實不同階段有不同美態,我也很喜歡現在的檬媽,少了點少女味,但多了很多知性美!檬爸一定更鍾意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀。。檬爸應該同你一樣咁諗。。哈哈

      刪除
  16. 靚到呢~ but 宜家都好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝先,我心景年輕一樣靚 =p

      刪除