9.23.2015

茶聚@小檬校

今天小檬學校茶聚,時間喺佢地返學之前~12點半。
好在問准可以早幾個字閃,唔使請假慳返半日假~

爸爸順便接埋小檬車佢返學,我就香港喺公司出發,
好在時間啱啱好,可以接到小檬先影幾張合照

純情學生look

扮喺例位~ 

叫佢擺個靚仔啲嘅pose

之後扭得再勁啲~ 
應該代替表再靚仔啲~ 

媽媽可以送你返學真係好開心架~

 小檬梗係錫哂媽咪啦
小朋友可以入學校先,一眾家長跟住入。
小朋友可以除意自己上洗手間。
見呀仔去完返嚟,件衫束到歪令歪斜,天一半地一半。。。wakaka

兩位老師講完小朋友進度/要注意嘅事情之後,就睇小朋友做早操
之前N班成班小朋友仲好細,早操都唔知跳出個咩。。
以為大啲好啲,其實都差不多。。哈哈
不過動作多咗啲啲,口又噏吓噏吓咁。

呢位小朋友見到我哋超級開心~

我忍唔住偷偷影咗一兩張

大部分小朋友尤其高班嘅都會跟住唱,跟住跳。老師又跟,
氣氛好好, 我都好開心間跟住唱跟住跳。
到唱校歌,我又係咁喇
每次唱到校歌我都眼濕濕,歌詞好好,
好觸動到我心,有機會叫小檬演繹一次。

小朋友做完體燥就返課室上堂,我哋就繼續校長分享下半部分。
家長可以提出問題,大家會一齊討論及給予意見。
一個半鐘茶聚好快就過。。
雖然只係短短一個半鐘,不過每次都可以獲益良多!

冇時候食lunch
呢個麵包就係我嘅lunch 加dinner
(因為好夜先可以返到屋企食晚飯)
各位在職媽媽加油呀~

5 則留言:

  1. 一著起校服,小檬個樣即刻大個仔咗

    回覆刪除
  2. 小濛好多表情呀!~ 掩住嘴笑果張好正呀!~

    回覆刪除
  3. 好醒目嘅學生look呀 ^^

    回覆刪除
  4. 小濛偷偷笑的樣子很可愛!

    回覆刪除
  5. 嘻嘻..可以當減肥啊~~~嘻...講笑喳 ^^:"~~
    全職媽媽不易當,我地大家都加加油 ^^

    回覆刪除