9.21.2015

第一次整Pizza @ Pizza Express

好多謝肚B媽媽嘅籌備安排
我哋一班blogger 媽媽同小朋友可以一齊去


我哋今次好叻叻豬,冇遲到~ 
時間啱啱好入場~ 掌聲鼓勵! 

肚B媽好有心思整咗DIY banner呀~ 

活動開始喇, 首先就排隊~

你睇啲媽咪係咪仲興奮過啲小朋友呢~

排隊做咩呢
就係頒贈圍裙/廚師帽儀式~
化神小廚神!!

妹妹豬都有份呀

後面咁多人排隊,兩兄妹係呢啲時候仲玩=___=

哥哥你頂帽好靚呀~

跟住就係清潔雙手

因為我哋真係要落手整Pizza架~

準備期間

兩兄妹玩食手指

餅底就已經做好

一人一個, 一大班小朋友一齊整pizza好開心呀~

妹妹豬都玩埋一份~


拍哂空氣出嚟先得架!

(妹妹成個水手咁 =p)

大家都好落力拍拍

又要唧返條邊先會

跟住將番茄醬塗滿餅底,
大爺爸幫手照顧一吓小妹豬

將個盤轉吓轉吓就得。

跟住就將啲食材放入pizza上
火腿

雞肉啦~ 

摩菇啦~ 

番茄啦~

橄欖啦~

  
 

最後就係芝士完成喇~

小檬都好似好滿意~ 

雖然餅底唔係自己整

不過今次小朋友參與嘅部分都算好多!

大爺媽影相,成功攝位

大家一齊整好哂喇

總叫一家一齊做嘅pizza

小檬拎住pizza影張相, 呢個小妹豬又拍拍自己叫妹妹豬(自己名)

比~ 

自己唔夠力,幫佢拎又唔得,咩都要自己做!

臨交pizza去焗之前又有一張靚相~
我個小廚神好靚仔呀~~ 

好似有啲光芒咁呀



記住自己嘅號碼一陣可以領取返

等pizza出爐期間,小朋友就玩吓波波

飲吓果汁
(此相與喝果汁沒有關係,純粹燒腩媽影得靚,post一吓 )

玩吓車車


做吓攬攬熊 ~

出爐喇~

已經幫我哋用盒入好~
熱辣辣梗係即刻食一件先啦

最後一張大合照就完喇。。。

值得一讚嘅係Pizza express安排好好,
職員又禮貌,真係值得再同一大班小朋友喺呢到攪活動

另外,就最梗係要多謝兩位大會攝影師!
辛苦成場四圍走影相,
返到屋企夜媽媽仲處理好啲相比我哋啲心急媽咪!
冇你哋啲靚相,我都唔知點寫~唔該哂!!!

今次好開心見到好多未見過面嘅媽媽~ 
不過時間有限,唔能夠全部傾吓計。
期待下一次嘅聚會!!

12 則留言:

  1. 我記得我當時係呃緊妹妹豬畀D玩具我玩,佢唔知點解見到我就流口水,莫非佢聞到陣野食味?哈哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。應該。。。唔係。呢排出緊牙仔,所以口水多左啲

      刪除
  2. 真係好好好開心呢 ^^
    哎呀,我成日提自己,見到你要同你講聲謝謝,多謝你介紹個agent 比我,不過昨日又忘了,下次一定要親身同你講聲先,heehee^^
    妹妹好可愛呀,臨走時你叫佢笑佢真係會笑,好得意呀,下次要抱抱啊 ^3^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣~幫到人我就開心架喇。
      妹妹豬唔扭計時都好可愛架

      刪除
  3. 上次去Pizza Hut我同肚B都悶(大佬講餐桌禮儀,肚B周圍走...),但尋日真係好開心,我老公返屋企仲話要自己整pizza添呀 XD
    妹妹豬都好叻坐定定呀,估唔到咁細個都整到pizza :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到佢坐定定整到~
      餐桌禮儀大人都走啦。。。何況小朋友?

      刪除
  4. 自己整pizza 又好玩又好味,好想join 你地呀! 我又係得個恨字。。。。。
    妹妹豬又係唔識自己名? 我屋企個妹又係知自己叫妹妹, 唔識叫自己名,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 你快啲返黎咪唔使得個恨字囉。

      妹妹豬識講自己全名添喇。。不過唔喺到寫出嚟之嘛。
      三個音都好清楚,想聽你快啲重溫我飛卜啦

      刪除
  5. 好好玩咁 wor~ 如果再有下次, 我都想 join 呀~

    回覆刪除
  6. 妹妹豬話:"我都有份整, 做乜唔俾我拎住影..."kaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 幣在佢唔夠力呢。。大爺哥哥又唔幫拖

      刪除