11.11.2015

小檬~向尿片說不

終於寫到介片最後階段!! 鼓掌!!!

小檬介左日片之後,我都唔係好心急佢可以介夜片。
夏天時候瞓晏都有試過介,
可能瞓晏教嘅時間唔長,都冇咩問題。

到夜晚,臨瞓前去多次WeeWee,起身片片都好多時係乾。
有時瞓到半夜佢要wee wee,
都會自己起身叫婆婆或者我哋同佢去。

於是有問過小檬仲使唔使要片片,
雖然佢會起身去WeeWee,不過可能都係驚,都話要。
我好尊重佢呢個決定,唔想比壓力佢。

到前一星期晚臨瞓著片片,佢突然間話唔使著片片喇,自己大個仔喇!
(唔知係咪啲同學仔自己傾計講開呢)
於是就比佢著條學習褲底底試吓,就算瀨,都有條褲仔索吓,
床單下亦有尿墊,唔用整濕床褥。

試咗一星期都冇濕,係有一日起身趕唔切行去廁所,
Wee濕咗啲係褲,我當然冇話佢,亦讚佢已經好叻!!

@3Y9M 
 我終於可以宣佈~ 小檬介片成功 !!!!

從此對尿片說 "不" !!

介片史重溫: 

12 則留言:

  1. 叻仔~~~~
    我唔敢博呀, 雖然好多時夜片都係唔濕, 但小b自己都驚自己會失手, 所以佢自己都仲會要求夜晚著片架, 亦都好彩我地有同佢著咋, 呢排可能天氣涼左出少左汗, 加上瞓前又飲番一大枝奶, 結果幾日都濕.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係介呢段時間會好啲,一係就過咗冬天,因為遲啲冬天又凍,瀨濕咗都幾麻煩,又多衫要換

      刪除
  2. 小檬叻仔﹗
    我仲掙扎緊除唔除片瞓呀,其實燒腩仔朝朝都乾片,佢亦包片包到朝朝都嘈pat pat痕,但佢成日急都死忍唔去,忍到要爆發時先衝入廁所,我好怕佢有意外呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都唔敢迫佢呀。。始終佢地瀨咗都會唔開心/知道醜,唔想之後要心理輔導。
      小檬都係條片片整到佢唔舒服痕先話唔著。小檬始終大少少,比多啲時間燒腩仔囉。。

      刪除
  3. 小檬叻仔呀~ 晉仲未得呀~ 有時係車度訓左, 我地都好驚佢會瀨......
    BTW, 我地都用尼飄架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢步唔可以心急!慢慢嚟!
      我覺得妮飄好好呀!

      刪除
  4. 叻仔呀
    最近蛇仔明都有啲進展.......但好頭痕係去街唔知點算, 當佢話想wee 時, 我完全乸手唔成勢, 街嗰啲厠所又高, 但樽仔佢又唔肯wee
    請賜教呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 初頭介片喺街真係好頭痕。因為佢地實最後一秒先話你知。你就要用0.00001去搵廁所加同佢去。
      我嘅經驗就係,每逢見到廁所嘅時候都叫佢去。每個地點到達或者走又叫佢去。不過開始大有時都會話唔去唔去(可能真係冇)
      有一次啱啱介咗冇耐,喺車到話急,唯有用樽。(不過我唔想比佢覺得有樽就得,因為會倚賴,不過冇辦法)
      出面廁所太高,我有時會抱住佢去落廁所,但如果太高又好容易射濕,或者輕輕抱起佢,盡量唔掂到廁所(有難度)
      有時我會用廁紙再墊吓條褲,總之都幾麻煩,所以都可以去落樽仔,再倒返落廁所清理。
      如果佢唔肯去樽仔,試吓放啲紙喺入面,叫佢射吓啲紙那玩

      刪除
  5. 叻仔呀,亞媽可以慳番D錢買化妝品 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 慳左嘅錢又要比妹妹豬買化妝品呢

      刪除