11.23.2015

秋天郊遊@小檬幼稚園郊野公園

小檬學校上星期好多活動。

星期二秋天郊
星期三costume party
星期五Birthday party
呢個星期真係玩到癲~

秋天郊遊可以穿自己運動服,帶一人份量小食,
一件與郊遊有關嘅物品

 睇返學校啲相,原來學校整左啲郊野公園嘅設施,
扮郊野公園。整埋個學校名 

 小檬學校郊野公園


仲有分類垃圾桶,公園標誌
老師順道教埋啲標誌意思
而家小檬一見到啲標誌就會話我哋知個標誌點解

見到佢玩傳波波(個波係小檬帶架)

有哂地墊扮野餐

小朋友有扮放風箏
Running kids~ 

不過呢次媽咪為佢安排嘅小食就出事喇。。
我哋以為一人份量嘅小食係全部group埋再share
(因為之前聖誕聯歡都係咁)

但原來唔係,係比小朋友自己一人份量的小食。
點解我哋知??

 因為睇相片見小檬一個人食哂。。
同埋
放學返到屋企出左去剪頭髮,臨落車

嘔!!!!

爸爸話佢嘔哂啲提子乾出嚟
 應該係食得太多提子乾,一時間消化唔到
睇返學校張通知英文版本其實好清楚話給自己小朋友食用。。。

唉,係我哋唔好,我同爸爸都理所當然好似聖誕節果次咁,
下次會問清楚,睇清楚架喇!!

7 則留言:

  1. 一個人食晒成group人嘅份量...(驚)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在我係放咗盒嘅一半,佢都冇食哂返黎,如果食哂我諗即刻嘔喇

      刪除
  2. 上次燒腩仔學校扮郊遊,我又係帶多咗蛋糕仔畀佢,諗住佢會同同學分享,點知...佢返來話佢一個食晒...好彩佢無食滯

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋糕都應該好少少過提子乾,不過都係會滯架喇

      刪除
  3. 小檬學校真係好正呀~ 好有心機整野比小朋友玩~

    回覆刪除
  4. 學校安排好有心思呀~上次蛇仔明學校野餐我都準備咗啲俾其他小朋友, 但最後都係全部帶返晒返屋企 >-<

    回覆刪除
  5. 係學校野餐 都好丫可以當體驗下
    小檬真係食哂小食,佢好聽話,不過食太多嘔真係慘豬呀

    回覆刪除