11.27.2015

「彩虹天使」牛奶盒

唔知幾時開始,啲幼稚園真係好多攪作。
維維牛奶公司舉辦咗個設計比賽
將牛奶盒設計成為陪伴在小朋友身邊、
守護著他們的「彩虹天使」

收到個牛奶盒已經成個月,都冇咩idea,冇動力去做。
其實呢啲活動呢喺自由參與嘅,
不過既然有就簡單啲都要完成佢,志在參與!

小檬一收到個牛奶盒嘅時候,
已經自己亂畫一通(可能太抽象,只係我唔明)
 
我諗佢聽到彩虹就用七彩顏色

淨係呢四個屋簷就已經整咗我成朝
 zzz zzzzz
啡色顏色紙都係用小畫家整之後印出嚟。。
慳返啲嘛~

好簡單咁print左啲彩虹紙貼上去。
呢啲簡單嘅貼貼工作就留返比小檬參與



完成~ 部分

牛奶盒屋企就整好
喺間屋嘅屋簷最難整~

我問小檬喺你心裡面邊個係天使守護你呀?
 諗住佢答媽咪啦。。。

點知佢答妹妹!!


好啦,就整妹妹豬做個小天使啦~ 
搵個相片apps幫妹妹豬整對翼

登登登凳~ 


整埋呀仔係下面就算


好簡陋呀。。。。哈哈

不過志在參與啦!

3 則留言:

  1. 整得唔錯呀,小檬真係好愛妹妹,覺得妹妹係佢既天使:)

    回覆刪除
  2. 整得好好呀....
    其實我都唔明點解宜家d幼稚園咁多攪作, 黎緊我又要交聖誕吊飾喇, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地學校係完全零搞作
      但我有時都想整下嫁.......

      刪除