11.18.2015

兒時玩意

檬媽小時候, 小檬的公公靠做手作維持家計的,
雖然工作可以在家裡面做,
不過時常外與客戶聯絡,
而小檬婆婆呢,也就是公公的助理,
也有做些車衣工作賺取金錢。

雖然公公同婆婆都是自僱人士,不過手停口停,
他們工作都很繁忙。我與小檬舅父就是我們的婆婆幫忙湊大。
一家5口逼在一個300尺的舊樓單位內,雖生活並不富裕, 但一家樂悠悠

我和小檬舅父兩個的玩具不多,唯有自己動腦自製造玩意。
其中幾個我印象比較深刻

公公婆婆房間是木板房,在大人床尾的角位,
小檬舅父樸在床上,將公公工作用的薄木板放在自己的背脊,
變成升降台,我就踩上木板,
然後舅父將身體移上移落扮電梯。
我超喜愛這電梯
不過辛苦小檬舅父, 而乘客永遠只有我一個

再有將水筆顏色搽在間尺的幼幼則邊,
然後就用間尺扮劍做古裝片的大俠打打殺殺
(你睇小時候玩呢啲玩意都唔見得大個咗好曳嘅)
間尺上的紅色水彩就會界落到手上,扮受傷血跡。
呢個遊戲就比較危險,不過小朋友點會識危險呢。。
而我哋嘅婆婆,亦阻止不了我們

講多一個,就係起屋仔,用兩個枕頭搭起起屋仔
然後扮瞓教,或者露營~
星期六的早上,又同兩位小朋友玩吓先~

佢地都不知幾鍾意呢個玩意,
又喺屋企仔捐嚟捐去


當隧道


又話要返屋企

又話不如露營。。。

快樂其實好簡單!

6 則留言:

  1. 係WOR, 我細個時又係好中意咁玩~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀?識貨喎!! 下次我哋又一齊起屋仔

      刪除
  2. 我地細個真係好鍾意玩!

    回覆刪除
  3. 小朋友既快樂就係咁簡單呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。屢埋一齊玩吓都好開心架喇

      刪除