11.15.2015

妹妹豬N班大作戰~3rd Interview

第三間~
呢間哥哥冇報, 車程十分鐘。

面試時間係一點幾,正是妹妹豬食飽瞓教教豬時候,
雖然之前果日去咗迪士尼,哥哥同爸爸就仲瞓緊
不過呢日妹妹豬都好早起身,
食完早餐就同佢落樓下放電。

返到嚟就玩咗一陣就食飯。
特登早啲出門口等佢喺車Nap一陣,
果然一上到車就瞓咗!

十分鐘車程好快到,未到面試時間可以比佢瞓多一陣,
瞓咗40分鐘就要叫醒佢,
好在被摷醒都冇發脾氣,只係天然呆

登記咗之後,好快就叫名入課室

1st part
個老師表現唔好,冇錯係個老師
成個Sadness咁,冇表情,唔多高,
攪到妹妹好Sad!  
爬隧道,唔爬,望住老師
妹妹豬已經唔係狀態,仲要係呢個老師,
情況更糟!

老師行埋嚟叫妹妹豬做咩都唔做,連我叫都唔理。
我唯有又用個口interview,話佢啱啱瞓醒!

好在第二部分得佢一個可以自己坐定定聽故事!
其他小朋友全部係父母抱住坐凳仔in
呢part應該可以攞下分。

第三部分,冇開金口,不過都肯做指令啦!
有講吓妹妹豬平時嘅情況
最重要係老師讚佢條兔仔裙好靚!
in完讚下佢叻,跟住獎佢行吓Seven。

買左糖仔獎勵佢。

今次呢間個校舍好新,好靚,朋友仔仔讀緊都話OK好。
眼見有啲坐唔定,又啲剛一歲啱啱識行,
相信真係唔會in到啲咩出嚟。
雖然妹妹豬未發揮到佢最好嘅一面,不過其實都算唔差。
冇喊都有啲反應嘅妹妹豬應該都可以呱。。。

8 則留言:

  1. 第一張相妹妹豬笑得好開心好靚女~
    條裙仔真係好靚, 好有童稚feel~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢肯開埋金口會仲靚女囉。。不過我都好滿意喇

      刪除
  2. 好耐無黎探你個BLOG啦
    我地見個場都係好多仲要手抱既BB
    同埋要父母抱住聽故事呢
    不過我都覺得間學校勁靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。學校好新,好靚。
      唔知我哋又有冇機會喺另一間做到同學仔呢?

      刪除
  3. 妹妹豬第一張相好似大阪固力果人呀! 我諗剩係坐定定聽故事已經加晒分!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。我都諗乖乖坐定呢part攞分,因為呢間好多細B in




      刪除
  4. 個造型應該可以加好多分~!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦。。。兔仔裙幫吓手

      刪除