11.07.2015

妹妹豬N班大作戰~1st Interview

時間飛逝,轉眼就到妹妹豬面試日喇。

今次妹妹同哥哥報嘅學校都差不多,所以大部分我都叫有經驗。

第一間~
離屋企車程大約15分鐘。
聽聞同哥哥學校班底有啲關係
哥哥之前冇報, 今次報係想( 如果收的話)
 要啲近啲又算好嘅backup


食完飯瞓足教就起身interview
有自信嘅笑容

契媽媽送嘅戰衣,好靚呀。。仲好名貴添!
呢間學校分兩part interview同時間進行

我同妹妹豬去interview ; 爸爸就負責見校長

爸爸同我哋到咗學校門口之後就行返去等, 
爸爸行開後,妹妹突然叫爸爸。。。好驚,快啲講其他野引開佢注意力。

我地喺門口排第一,要小朋友有耐性排隊其實係考家長。
講吓東,講吓西就入去。
貼好貼紙之後就分顏色企好聽音樂,跳舞, 
妹妹豬嘅反應係零, 呢部分冇見到老師記分。

跟住就分小組進行,一張枱大概五個小朋友,
揀咗一個水果木板玩,妹妹豬自己好快砌好之後
就示意要其他小朋友果個-_-#

老師第一個就走嚟我哋果位,
老師問: 妹妹豬,今日邊個同你嚟呀?
妹妹豬: (眼望一下, 漠視老師嘅問題, 自己玩) 
媽咪: (尷尬笑吓) 妹妹豬。。老師問你野喎˜
繼續ignore
老師: 係咪媽咪帶你嚟呀??
妹妹豬: (繼續自己玩) 
媽咪: 佢好專注做完一樣野先做一樣 (敵汗中=_=")
老師: 比個人蘋果媽咪吖
妹妹豬: (繼續自己玩) 
媽咪: 比個人蘋果媽咪吖
妹妹豬: (望一望,繼續自己玩=_____= )

跟住老師問吓媽咪一啲湊小朋友嘅問題。

老師去問第二位小朋友嘅時候,
妹妹豬又玩完自己塊版,於是我去同人交換。
未玩佢又已經想要第二玩具(我好驚佢走去搶。。。好在都冇)

玩完第一張檯之後,去第二張檯。
呢到係煮飯仔玩具. 又有第二個老師嚟問,

老師問: 妹妹豬,今日邊個同你嚟呀?
妹妹豬: 媽咪~

(媽咪心裡叫, 咁咪好囉, 妹妹豬, 真係好叻呀 ~wakaka)

老師: 比個蛋糕我吖。。。
妹妹豬: 比~
老師: 好叻喎!
好似變左第二個人
媽咪順勢同老師講: 佢比較慢熱,要啲時間warm up。
老師: 都唔係吖,佢好斯文呀,都肯答問題呀! 

跟住clean up song 響起
妹妹就好乖咁自己clean up 啲玩具,
連隔離小朋友個叉都幫手放好,跟手媽咪提佢推凳
佢都有推,又係連隔離小朋友0張凳都推埋,

走嘅時候叫佢拜拜老師都有拜,仲有飛吻添!

而爸爸方面,同各家長分享一吓小朋友嘅事情,對於爸爸應該冇咩難度

完左interview特別風騷

頭半段真係in得麻麻,
後半段我已經好滿意!!

都係果句,歲幾嘅小朋友in得完冇喊已經好叻,
媽媽都比滿分你架喇!! 



8 則留言:

  1. 妹妹都好叻,O仔的金口係完全唔開。佢WARM UP的時間係三日。>。<
    我無咩報N班呀,主要都係考K。唔得就REPEAT K1再試。
    當然,同妹妹做同學呢一個目標又另計啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. WARM UP的時間係三日 ==> 笑咗。。。
      其實小朋友要喺咁短時間裡面表現自己真係好難
      我開始睇淡喇。。有得讀已經算, 唔想咁大壓力

      刪除
  2. 妹妹豬好叻呀!加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. tks! 不過不失啦。。。算合格嘅

      刪除
  3. 妹妹豬咁乖咁叻,sure win啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都唔係太乖咋,有時都唔聽我講野嘅。。佢有佢自己玩

      刪除
  4. 妹妹豬一定得啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都未必,好多小朋友都好叻

      刪除