11.04.2015

小檬K1家長日

@30/10
小檬K1第一個家長日。

老師之前已經派定紙仔比我哋諗定有咩問題~
我都諗咗好耐都唔知問咩好。。。
因為冇咩好特別嘅問題想問。

最後諗咗一條好簡單可以比老師發揮吓嘅問題~
小檬轉左英普班是否適應??

老師回應:
小檬好肯舉手答問題,普通話已經可以對答。
有時會嘗試簡單句子添
小檬好叻,唔會用用廣東話的字用喺普通話上面。
簡單啲講,都已經適應到

自理能力:
好,合格

數學:
數數,不錯,好有自信答問題。

中文認字:
老師問我有冇返屋企同佢溫習..um...其實真係冇咩。
我有貼佢佢地出嚟同佢玩,不過玩一次半次就冇玩。
其實我都好懶。
老師話咁佢認字好好, 靠上堂認字都認得哂啲字。

社交:
與小朋友相處融洽,主動結交新朋友交談。

整體:
上堂好專心,努力回答問題。
老師話諗唔到有咩佢需要改善嘅地方,
所以唔知道寫咩同我哋講=D


而我哋比英文老師問題~ 
小檬嘅英文學習進展如何??

英文老師答案~ 
Excellent!! 
(心裡暗暗大叫, 激動中=p)

老師問我哋有冇比佢上啲咩course?
(答案係冇,除左今年學校自己嘅英文興趣班)
因為佢話小檬同N班嘅情況轉變好大,
因為N班冇咩舉手答問題,而家就變得好主動,
經常舉手回答問題,
好想比老師知道佢識答
(我記得第一日N班
我發現佢肯舉手我都好驚訝!)
英文嘅發音好準,好清楚
尤其改到F音之後,更加好

社交技巧
好鍾意同小朋友一齊玩。啲小朋友都好鍾意同佢玩

老師亦觀察到佢,如果有時自己想曳,
比老師見到,佢就會好緊張,好驚,立即收手。
佢好唔想比老師知道佢曳,
因為咁細個,有啲小朋友唔理老師,會繼續。
但佢想乖返, 證明佢都想自己做個Good Boy

家長日冇老師嘅投訴已經好好,
而家仲要兩個老師都讚~ 

小檬 I'm so proud of you! 
Keep going ~ 

10 則留言: