9.15.2014

B be 玫瑰疹

上星期四開始,發覺半夜喊醒嘅B be發燒,
有左經驗之後第二個真係冇咁騰雞,好在唔算高燒,
都係同佢食咗退燒藥水先,第二日夜晚已經開始有啲粒粒。
第二朝已經好肯定係出玫瑰疹。

出去睇醫生之後,就食藥水,
佢退得好快,頭搭尾都係3~4日。
感覺上冇之前小檬咁扭計。
係夜晚會喊吓,好在都好快就瞓返。
出去睇醫生時仲鬼咁精神!


醫生話玫瑰疹由6個月至3歲都有機會出,
出完又有機會再出,好在都唔算嚴重!

未夠7個月餵過第一次藥水之後,
B be 一見到藥水擰轉頭喊,
好似比哥哥醒添,點解啲BB咁醒嘅呢?

13 則留言:

  1. B for B be, 好鍾意佢件衫,好醒目,好返就靚晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!! 你唔講都唔覺,B = B be

      刪除
  2. 好番就好啦!
    我之前餵藥水,係倒入支奶入面,如果唔係,佢一定反抗......

    回覆刪除
    回覆

    1. 吓,咁支奶嘅味道咪唔同咗? 會唔會連啲奶都唔like架?

      刪除
  3. B be叻女,話咁快就好返

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎。。醫生係咁話冇理由發燒只係一兩日,應該有三四日。。。係咁話我冇留意喎。。算啦你鍾意點講就點講啦,最緊要Bbe好返就得

      刪除
  4. 叻叻,咁快好番!
    不過真係,第2個真係擔心少少少好多呀!(少到連佢有病都吾知,哈哈哈!)

    回覆刪除
  5. 係咪而家d BB先有玫瑰疹呢... 細個時又唔聽媽咪話我有呢D野.
    我都覺佢而家BB好醒, 真係唔知點解.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個問題我都好想問,其實會唔會係我地以前淨係話疹,冇specify係玫瑰疹呢?

      係啦,佢好似仲醒過小檬添

      刪除
  6. 人仔細細咁嘴刁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔鍾意食藥水都好正常喎。。EE。
      咁你教吓從咩角度欣賞藥水

      刪除